اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 70 میلیون ریال اعتبار

کتابخانه دیجیتال فضل ‌بن شاذان نیشابور بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: کتابخانه دیجیتال فضل‌ بن شاذان واقع در جوار بقعه متبرکه فضل بن شاذان با اعتبار 70 میلیون ریال بهره‌برداری شد.

کتابخانه دیجیتال فضل ‌بن شاذان نیشابور بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور اظهار کرد: پروژه فرهنگی کتابخانه دیجیتال فضل ‌بن شاذان با مساحت 40 متر مربع و با داشتن 3 هزار جلد کتاب و 80 نرم‌افزار توسط اصلی اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور ساخته شده است.

وی رونمایی نمادین از 72 واحد مقاوم‌سازی شده کمیته امداد حضرت امام(ره) با 7 هزار و 300 میلیون ریال اعتبار در روستای میرآباد بخش مرکزی از دیگر برنامه‌های روزهای آخر دهه فجر دانست و افزود: طرح هادی روستای نوروزآباد با 233 خانوار و 3 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار و یک واحد مرغ‌داری گوشتی با یک‌ هزار و 241 مترمربع و ظرفیت پرورش 15 هزار قطعه مرغ گوشتی و یک‌ میلیون و 500 هزار ریال اعتبار نیز در این ایام به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی، برای محو ارزش‌های اسلامی تلاش‌های بسیاری نمود، تصریح کرد: ولی اینک نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی یکی از مترقی‌ترین نظام‌هاست.

نماینده عالی دولت در نیشابور، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ در روستاها از جمله افتخارات نظام و دولـت مردمی فعلی است و به دلیل حضور مسئولان در روستاها و ارتباط صمیمی و دوستانه تیم دولت و توجه ویژه به نقاط محروم تاکنون بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

هاشمی تأکید کرد: با وجود همه این خدمات، باز هم وظیفه ماست که به طور مطلوب به مردم گران‌قدر ایران رسیدگی کنیم.

وی جمهوری اسلامی را نظامی ارزشی دانست و عنوان کرد: جوهره خودباوری در حوزه‌های علمی و سیاسی و خودباوری بین جوانان و مردم در ایران، دین‌مداری است و ما باید از نظام مقدس حفاظت کرده و با این تفکر انقلابی فردایمان را بسازیم.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: نعمت بزرگ انقلاب با وجود حضرت امام(ره) به عنوان احیاگر دین اسلام و خون سرخ شهدا حاصل شده است.

وی تأکید کرد: دسیسه‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران، از آغاز انقلاب اسلامی وجود داشت و حکومت پهلوی، اهداف آمریکا و استکبار را دنبال می‌کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول