اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خبر داد

احداث 18 کتابخانه‌ عمومی روستایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: 18 کتابخانه عمومی روستایی در شهرستان دشتستان احداث می‌شود.

احداث 18 کتابخانه‌ عمومی روستایی در دشتستان

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی جایگاهی برای بازخوانی و تبیین اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید از این فرصت مبارک با تمام توان در راستای تحقق این هدف والا گام برداریم.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان افزود: آشناسازی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوپای جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

دهقان ادامه داد: تجهیز کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان یکی از اهدافی است که آنرا دنبال می‌کنیم و اقدامات ارزنده‌ای در این راستا انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان هستند و با برنامه‌ریزی و حمایت از آنها می‌توان در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنیم.

این مسئول ابراز داشت: گسترش کتابخانه‌های عمومی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دولت خدمتگذار مورد توجه بوده و در این راستا کارهای ارزشمندی انجام شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان از احداث 18 کتابخانه عمومی روستایی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر 44 کتابخانه‌ روستایی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود و در این میان شهرستان دشتستان با سهمیه 18 کتابخانه عمومی روستایی سهم ارزنده‌ای از این راستا را به خود ارائه داده است.

علی دهقان در همین راستا اذعان داشت: از کتابخانه‌های روستایی سهمیه شهرستان دشتستان چهار باب مساحت 220 متر مربع و چهارده باب دارای مساحت 120 متری هستند.

وی عنوان کرد: این کتابخانه‌ها در راستای تفاهم‌نامه بین وزارت کشور و نهاد کتابخانه‌های عمومی و از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول