اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد

بهره‌برداری از مراکز چندرسانه‌ای کتابخانه‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از مراکز چند‌رسانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی انجام شد.

بهره‌برداری از مراکز چندرسانه‌ای کتابخانه‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، هم‌زمان با دهه مبارک فجر مرکز چند رسانه‌ای کتابخانه عمومی الزهرا (س) شهرستان بجنورد با حضور مصیب عنابستانی، مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری خراسان شمالی و علی رحیمی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری خراسان شمالی در این آیین راه اندازی مراکز چند رسانه‌ای را کاری بزرگ برشمرد و گفت: برای آشنایی هرچه بیشتر محققان، اساتید، دانشجویان و عموم مردم با امکانات و خدمات فراهم آمده در کتابخانه‌های عمومی، باید تبلیغات مناسب صورت پذیرفته تا مردم به نحو احسن از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی هم در این آیین با تقدیر از حمایت‌های استانداری از برنامه‌های این اداره کل از توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان یک از برنامه‌های اساسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی یاد کرد.

علی رحیمی اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی و افتتاح این کتابخانه‌ها، ارتقای آگاهی عمومی از طریق دسترسی آسان و سریع به منابع است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی کتابخانه‌های چندرسانه‌ای یک میلیون و 500 هزار فایل در اختیار استفاده‌کنندگان کتابخانه‌های عمومی استان قرار می‌گیرد.

سجاد ایزدپناه، کارشناس فناوری و اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: با توجه به ضرورت گسترش مراکز چند رسانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی سطح استان و در راستای طرح جامع فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی استان و هم‌زمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، تجهیز چندین مرکز چندرسانه‌ای در کتابخانه‌های عمومی استان آغاز گردید.

وجود بیش از 40 هزار عنوان کتاب، گنجینه جامع قرآن کریم، بیش از 218 هزار مقاله و 88 هزار تصویر، بانک فیلم و صوت و در مجموع بیش از یک میلیون و 500 هزار فایل چندرسانه‌ای از جمله امکانات این مراکز چند رسانه‌ای است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول