اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/2

ورود کاروان‌های قرآنی به بندرعباس/ حضور 400 قاری مطرح کشوری در مسابقات

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآنی با بیان اینکه از 400 نفر از قاریان مطرح کشوری برای حضور در این مسابقات دعوت شده، گفت: کاروان‌هایی متشکل از حافظان و قاریان برجسته سراسر کشور به منظور حضور در این رقابت‌ها وارد بندرعباس شده‌‌اند.

ورود کاروان‌های قرآنی به بندرعباس/ حضور 400 قاری مطرح کشوری در مسابقات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد فاتحی پیش از ظهر امروز در نشستی مرتبط با برگزاری مسابقات قرآنی اظهار داشت: تاکنون قاریان و حافظان برجسته اعزامی از استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر وارد بندرعباس شده‌اند.

وی ادامه داد: سایر استان‌ها نیز تا 25 بهمن حافظان و قاریان برجسته خود را به هرمزگان اعزام می‌کنند.

به گفته این مسئول، کمیته استقبال اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان متشکل از دو گروه در بخش‌های خواهران و برادران تشریفات و مقدمات حضور قاریان و حافظان برجسته بین‌المللی را فراهم کرده است.

این مسئول با اشاره به استقبال از حضور قاریان و حافظان کشوری قرآن بیان داشت: حضور قاریان و حافظان برجسته کشوری در استان فرصتی معنوی است که باید حداکثر بهره‌مندی از آن را داشته باشیم.

دبیر اجرایی برگزاری مسابقات قرآن کشوری با بیان اینکه 400 نفر از قاریان و حافظان کشوری به این دوره از مسابقات دعوت شده‌اند، ابراز داشت: آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات سه‌شنبه ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات برق منطقه‌ای استان با حضور استاندار هرمزگان و مدیران کل سایر ادارات برگزار خواهد شد.

فاتحی با ابراز اینکه برگزاری جلسات قرآنی و رواج قرآن و توجه به آن در کشور از برکات انقلاب و نظام اسلامی است، اذعان داشت: امسال هرمزگان مفتخر به میزبانی این دوره از مسابقات است و امید است که از عهده برگزاری هر چه با شکوه‌تر این دوره از مسابقات به نحو احسن برآییم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول