اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

انقلاب اسلامی دارای ارکان و فضایی قرآنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی، انقلابی و عاشورایی دارد، گفت: این انقلاب همچنین سرشار از ارکان و فضایی قرآنی است.

انقلاب اسلامی دارای ارکان و فضایی قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در مراسم جشنواره استانی مسابقات حفظ قرآن کریم  که با عنوان سفیة‌النجاة در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، اظهارداشت: بزرگترین معجزه الهی به بشریت قرآن کریم است که از طریق پیامبر(ص) به انسان‌ها ارزانی شد.

وی پیروی از آیات این کلام الهی را از وظایف همه مسلمانان دانست و بر توجه بیش از پیش به این کتاب الهی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در عصر جاهلیت بزرگترین افتخارات مردم آن زمان قتل و غارت، مفاسد اجتماعی و زنده به گور کردن دختران بود، تصریح کرد: امروز در جامعه دینی و اسلامی ما بزرگترین افتخار مسلمانان توجه به قرآن کریم و اطاعت از فرامین الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: اگر امروز مفتخریم که جشن سی و سه سالگی انقلاب اسلامی را همزمان با برنامه‌های هفته وحدت برگزار می‌کنیم قطعا به برکت قرآن کریم و ماهیت قرآنی این انقلاب است.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با تبریک هفته وحدت اضافه کرد: وحدت تنها مختص به یک روز و یک هفته و ماه و سال نیست بلکه باید استمرار یابد و همچنان ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: به برکت قرآن کریم و اثر بخشی این کلام آسمانی نهضت علمی عظیمی در جامعه ما شکل گرفته که با محوریت قرآنی پیش می‌رود.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی به صراحت می‌فرمایند که کتاب انقلاب ما قرآن کریم است این تنها یک تعارف نیست بلکه واقعیتی است که ایشان به وضوح مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول