اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان ‌و بلوچستان:

22 بهمن رمز تعالی ملت ایران از آموزه‌های قرآنی است

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان ‌و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن ماه اعلام کرد: ملت ایران با مبارزات خستگی ناپذیر خود از اول انقلاب تا الان نشان دادند که رمز تعالی هر ملتی در سایه همت و همدلی دینی برگرفته از آموزه‌های قرآنی است.

22 بهمن رمز تعالی ملت ایران از آموزه‌های قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است: 33 سال همت و حضور ملت سرافراز ایران در فصل با شکوه شکفتن انقلاب اسلامی گامی درخشان در تاریخ مجاهدت و ولایتمداری ایران زمین است.

این بیانیه می‌افزاید: ملت مسلمان ایران با مبارزات خستگی ناپذیر از خرداد 42 تا بهمن 57 نشان دادند که رمز تعالی هر ملتی در سایه همت و همدلی دینی برگرفته از آموزه‌های قرآنی است.

در ادامه بیانیه آمده است: 33 بهار مقاومت و پایداری ملت سرافراز ایران، باور توانستن را چونان نظریه‌ای جدید برای رهایی ملت‌های دربند، تقدیم آنان کرده و شکوه و عظمت نام ایران اسلامی در سایه فناوری‌های نوین، عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برگرفته از راه انبیا و مسیر متعالی قرآن کریم است که انقلاب اسلامی ایران 33 سال بر آن تأکید می‌کند.

اینک در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی و در آستانه دهه عدالت و پیشرفت، یک بار دیگر سراسر ایران اسلامی به صحنه با شکوه از حضور مؤمنان و رهروان راه شهیدان انقلاب اسلامی تبدیل و پرچم آزادگی و افتخار در سی و سومین سال شکوفایی بهار آزادگی و آزادمنشی بر قله رفیع اقتدار بر افراشته می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران سر آغاز دهه پر عظمت چهارم انقلاب را هنگامی ارج می‌نهند که فرزندان معنوی انقلاب اسلامی در فلسطین، لبنان، بحرین، یمن، مصر و بسیاری از کشورهای جهان، ندای آزادگی را با محو رژیم اشغالگر قدس و محکومیت استعمار جهانی سر می‌دهند تا بار دیگر ملل مظلوم جهان با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی باشد و همواره پرچم ایمان و رشادت، معنویت و ولایتمداری سرلوحه حرکت‌های حقیقت خواهان جهان شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: سرزمین سیستان و بلوچستان مهد تلاش و خلاقیت، نوآوری و شکوفایی در سی و سه سال حیات طیبه جمهوری اسلامی مرزهای دانش را در حوزه‌های علم و اخلاق، کار و جهاد فتح کرده و نام همیشه زیبای سیستان و بلوچستان را بر تارک درخشان افتخار ایرانی و تاریخ، فرهنگ اسلامی ثبت و ضبط کرده‌اند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول