اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیج فارس میزبان قاریان نور/1

مسابقات قرآنی ظرفیتی مناسب برای شناسایی نیروهای قرآنی است

خبرگزاری فارس: بازرس جامعه روحانیون و فضلا هرمزگان با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در هرمزگان گفت: برگزاری این مسابقات می‌تواند فرصتی مناسب برای شناسایی نیروهای قرآنی در استان باشد.

مسابقات قرآنی ظرفیتی مناسب برای شناسایی نیروهای قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمدعلی لبخندان ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اطلاع رسانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با بیان اینکه برگزاری این گونه برنامه‌ها می‌تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگ دینی و قرآنی داشته باشد، اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم استان از مباحث معنوی قرآن در روزهای گذشته جلسات و نشست‌های متعددی در راستای هماهنگی بیشتر و استفاده هر چه بهتر از امکانات برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: این مسابقات در قدم نخست می‌تواند بستر و زمینه خوبی را برای تشویق و ترغیب مردم به فرهنگ قرآنی فراهم کند.

بازرس جامعه روحانیون و فضلا هرمزگان ادامه داد: روزهای برگزاری مسابقات قرآن در هرمزگان نیز می‌تواند زمانی مناسب و فرصتی برای توسعه امور قرآنی باشد.

لبخندان ادامه داد: در دین مبین اسلام تلاوت قرآن بسیار سفارش شده و در همین راستا مسلمانان وظیفه دارند در مسیر توسعه امور قرآنی حرکت کنند.

وی که مسئولیت کمیته‌های مدعوین و تشریفات سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را نیز بر عهده دارد، اضافه کرد: مجمع جامعه روحانیون هرمزگان نیز می‌تواند در ایام برگزاری مسابقات نیروهای قرآنی را شناسایی و برای آینده آنها برنامه‌ریزی کند.

لبخندان در پایان سخنان خود از استاندار هرمزگان قدردانی کرد و اذعان داشت: با حمایت استانداری هرمزگان و پشتیبانی مدیریت عالی استان، هرمزگان موفق به اخذ میزبانی این مسابقات شده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول