اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل:

جوان آملی فعال برتر قرآنی مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: حامد خضری جوان فعال آملی است که در همایش جوان برتر استان به عنوان جوان برتر عرصه قرآنی معرفی شد.

جوان آملی فعال برتر قرآنی مازندران شد

محمد محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: همایش بزرگ انتخاب جوان برتر استان با عنوان «ما می‌توانیم» در مصلای نماز جمعه ساری برگزار شد که در آن حامد خضری جوان آملی، برترین جوان قرآنی مازندران شد.

این مسئول افزود: جوانان زیادی در این شهرستان در عرصه قرآن و معارف اسلامی در حال فعالیت هستند که هر یک از آنها افتخارات زیادی در کارنامه کاری خود دارند.

وی با تاکید اینکه این همایش از سوی اداره کل ورزش و جوانان و امور جوانان استانداری مازندران برگزار شد، تصریح کرد: عنوان جوان برتر عرصه قرآنی مازندران به فعال فرهنگی و مذهبی آمل رسید.

محمدی درباره فعالیت فرهنگی، مذهبی و قرآنی این جوان ابراز داشت: خضری مؤسس و مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مکتب‌ الرضا‌(ع) مازندران، مسئول کانون مداحان و شاعران مذهبی شهرستان آمل، مؤسس و مدیر نخستین آموزشگاه مداحی با نام جامعة‌الحسین (ع) با ارائه 70 واحد درسی در چهار ترم تحصیلی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل اضافه کرد: وی عضو کمیته نخبگان قرآنی سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح بوده و در مسابقات قرائت قرآن کریم دانشجویان کشور در سال 1378 و رقابت‌های اذان صنایع هوایی کشور در سال 1387 رتبه نخست را از آن خود کرد و رتبه دوم مسابقات اذان نیروی زمینی سپاه کشور در سال 1380 را کسب کرده و در رقابت قرائت قرآن سازمان صنایع هوایی کشور در دو دوره متوالی نیز در سال‌های 1388 و 1389 مقام سوم را به خود اختصاص داد.

این مسئول یکی از کارهای ارزشمند خضری را تربیت بیش از 300 مربی قرآن ویژه کودکان در سطح مازندران دانست و اذعان داشت: او برای بیش از 70 نفر در اداراتی مانند آموزش و پرورش، بهزیستی و مؤسسات و مراکز قرآنی زیر پوشش ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان مربی قرآن اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول