اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت بیمه دی خبر داد

افزایش 5 برابری درآمد بیمه دی در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت بیمه دی گفت: این شرکت در کسب درآمد نسبت به سال گذشته نزدیک پنج برابر رشد داشته است.

افزایش 5 برابری درآمد بیمه دی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرامرز فتح‎نژاد بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1389 کل درآمد بیمه دی 61 میلیارد تومان بوده که پیش‎بینی می‎شود تا پایان سال 1390 این رقم به 250 میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به مدیریت خوب بیمه دی در گلستان خاطرنشان کرد: با ارزیابی‎های انجام شده شعبه گلستان رتبه اول را داشته و سال گذشته نیز رتبه سوم را کسب کرده و یکی از بهترین، شعبه بیمه دی در کشور است.

فتح‎نژاد افزود: به دلیل ممتاز بودن این شعبه در کشور به عنوان اولین سفر استانی به گلستان سفر کردم تا مسائل را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین شعبه‎های ما در کشور است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی تصریح کرد: در سفر به گلستان جلسات سودمندی را با مسئولان استانی و مذهبی برگزار کردیم و همه آنها در همکاری با ما اظهار علاقه کردند.

وی اذعان داشت: در گلستان فعالیت‎های زیادی خواهیم داشت و با قیمت‎ها و نرخ‎های بهتری را ارائه می‎دهیم و تخفیف ویژه‎ای برای مردم این استان قائل شده‎ایم.

فتح‎نژاد با اشاره به اینکه سلیقه‎ای برخورد کردن در اجرای قانون مشکل اصلی اقتصادی کشور است، ابراز داشت: اگر برنامه چهارم توسعه به خوبی اجرا می‎شد ما از لحاظ توسعه اقتصادی در سطح بالاتری قرار می‎گرفتیم الحمدالله در خیلی موضوعات رشد خوبی داشته‎ایم و متناسب با نیروی متعهد و متخصصی که در اختیار داریم و منابعی که برخوردار هستیم این رشد به اندازه منابعی که در اختیار داریم نیست.

مدیرعامل شرکت بیمه دی خاطرنشان کرد: ما در این شرکت به دنبال این هستیم تا افراد را بر اساس توانمندی و تخصص و نیازمندی‎هایی که دارند بکارگیری کنیم و امکانات لازم را برای استفاده بهتر از توانمندی آنها به کار بگیریم و تا حدودی در این راه موفق بوده ایم اما برای به سرانجام رساندن این مسئله یک برنامه‎ریزی دوساله باید انجام شود.

وی در ادامه به خدمات شرکت بیمه دی اشاره کرد و گفت: ما حداقل سه نوع بیمه خاص داریم که تنها در شرکت بیمه دی ارائه می‎شود که یکی از آنها بیمه سفر کوتاه است که فرد می‎تواند در طول مسافرت با بیمه 10 الی 20 هزار تومانی که به‎صورت کارت خریداری می‎شود خود را از آسیب‎های سفر بیمه کند و همچنین وسایل خانه خود را نیز را می‎تواند بیمه کند که در طول مدتی که در منزل نیست اتفاقی بیفتد و یا سرقتی انجام شود بیمه باشد.

وی بیمه مخصوص روزنامه‎نگاران اقتصادی را از دیگر خدمات بیمه دی دانست و تاکید داشت: اغلب شرکت‎ها به صورت گروهی بیمه می‎کنند اما بیمه دی روزنامه‎نگاران اقتصادی را تحت پوشش بیمه تکمیلی و درمانی خود قرار می‎دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول