اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر اقتصاد:

باید به سمت خلق منایع جدید درآمدی رفت

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی و توسعه مدیدیت وزارت اقتصاد با بیان اینکه تحقق اهداف افق 1404 باید دغدغه تمام مسئولان باشد، گفت: باید به خلق منابع جدید درآمدی در کشور توجه داشت.

باید به سمت خلق منایع جدید درآمدی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد صادقی‌گلمکانی ظهر امروز در نشست شورای اداری هرمزگان یا بیان اینکه این استان همانند نگینی در جنوب کشور می‌درخشد، اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمن ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی ایران در بُعد مسائل اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سابقه اخلال در امور اقتصادی و تحریم‌ها توسط دشمن به روزهای اولیه انقلاب بازمی‌گردد، گفت: ملت ایران به خوبی توانسته است از تحریم‌ها، دستاورهای خوب و قابل اعتنا حاصل کند.

به گفته معاون نیروی انسانی مدیریت وزارت اقتصاد، ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی در رتبه‌های اول تا دهم دنیا قرار گرفته است.

صادقی گلمکانی تأکید کرد: باید یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران در ایران تحقق اهداف افق 1404 باشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خیلی از استان‌ها آرزوی داشتن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های هرمزگان را دارند، افزود: این استان در حوزه‌های حمل و نقل، مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، حوزه دریایی و سایر حوزه‌ها دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی است که این منطقه از کشور را متمایزتر از سایر مناطق کرده است.

صادقی‌گلمکانی خطاب به مدیران تأکید کرد: باید تمام دستگاه‌ها در امر جذب سرمایه‌گذاری‌ها فعال باشند، چرا که استانداری‌ها و ادارات دارایی به تنهایی نمی‌توانند آن‌گونه که باید در این راستا فعالیت کنند و احتیاج به کمک و هم‌پوشانی دارند.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: باید به خلق منابع جدید در استان‌ها توجهی بیش از پیش داشت.

در ادامه این نشست مدیرکل جدید امور دارایی و اقتصاد هرمزگان معرفی شد.

هرمزگان از نظر درآمدهای ملی در رتبه‌های بالای جدول مربوطه قرار و در دریافت اعتبارات ملی در رده‌های میانی قرار دارد که این امر انتقاداتی را شامل این نوع عملکرد کرده است.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول