اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه امسال صورت گرفت

درآمد 23 میلیارد تومانی شهرداری منطقه 4 شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار شهرداری شیراز گفت: میزان جذب درآمد سال 90 برای این منطقه از شهرداری 25 میلیارد تومان تعیین شده است که در 9 ماه سال جاری 33 میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

درآمد 23 میلیارد تومانی شهرداری منطقه 4 شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل صالحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف‌گذاری منطقه چهار شیراز در هفت محور، توانمندسازی بافت‌های فرسوده، اصلاح معابر و پیاده‌روها، کوچه‌های فرعی و خیابان‌ها و اصلاح ورودی شهر بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اصلاح ورودی شهر شیراز در منطقه چهار شیراز، در زمینی با وسعت پنج هکتار صورت می‌گیرد که تاکنون 60 درصد از خاکبرداری آن انجام شده است.

صالحی اضافه کرد: طراحی این ورودی بسیار زیبا است که امیدواریم بعد از ورودی دروازه قرآن زیباترین ورودی شهر شیراز باشد.

شهردار منطقه چهار شیراز همچنین بیان کرد: عملیات ساخت این ورودی در سه فاز انجام می‌شود که اعتبار فاز نخست در سال جاری 400 میلیون تومان، در فاز دوم در سال آینده 600 میلیون تومان و در فاز سوم  به  1،5 میلیارد تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: با احداث پارک در کنار ورودی شهر و طراحی زیبا می‌توان از این مکان به عنوان منطقه گردشگری نیز استفاده کرد.

صالحی ابراز داشت: توسعه فضای سبز از دیگر برنامه‌های منطقه چهار است که در این راستا زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان و زمین بزرگ خاکی با راه‌اندازی سرویس بهداشتی، رختکن و دیگر ابزارهای ورزشی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در حال اجرا است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

صالحی ادامه داد: در همین راستا پیست دوچرخه‌سواری همراه با ایستگاه فنی دوچرخه در چهار طرف باغ جنت با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در منطقه چهار شهرداری شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه چهار شیراز خاطرنشان کرد: اعتبار عمرانی منطقه چهار شهرداری شیراز، 8 میلیارد و اعتبار تملک 2 میلیارد تومان بوده است که تاکنون 7 میلیارد تومان تملک داشته‌ایم و امیدواریم تا پایان سال جاری اعتبار عمرانی این منطقه نیز به 10 میلیارد تومان افزایش پیدا کند. صالحی در پایان از انتقال ترمینال مسافربری امیرکبیر به خیابان نیرو در سال آینده خبر داد و گفت:  این ترمینال در منطقه مسکونی قرار گرفته و آلودگی‌های صوتی و هوایی آن برای ساکنان این محدوده از شهر مشکلاتی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/خ۲۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول