اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات استان بوشهر خبر داد

درآمد 880 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات استان بوشهر از درآمد 880 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر خبر داد.

درآمد 880 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان ابوالفضل اکبرپور عصر سه‌شنبه در نشست ساماندهی بندر کنگان اظهار داشت: ساماندهی گمرکات و رشد و ارتقای بنادر از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این راستا هیچگونه کوتاهی نخواهیم داشت.

وی افزود: اسکله بندر کنگان 48 سال قدمت دارد و باید نسبت به بهبود وضعیت این اسکله اهتمام ورزیم و در واقع وضعیت موجود جوابگوی فعالیت این دو بخش نیست.

ناظر گمرکات استان بوشهر خاطر نشان کرد: اسکله بندر کنگان امکانات لازم را ندارد و فاقد بارانداز، تجهیزات تخلیه و بارگیری و انبار کالاست اما با تمام این محدودیت‌ها و کمبودها، شاهد فعالیت چشمگیر و مناسب این گمرک هستیم.

اکبرپور با اشاره به وظایف و ماموریت‌های گمرک گفت: گمرک به تنهایی متولی تمام فعالیت‌های امر تجارت نیست و باید دیگر دستگاه‌های مرتبط نیز همپای گمرک وارد عرصه شوند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت گمرک کنگان افزود: گمرک ایران آمادگی اعطای مجوزهای لازم به گمرک کنگان را دارد و به فضل خدا به‌زودی در این راستا تلاش خواهیم کرد.

ناظر گمرکات استان بوشهر بیان کرد: ضعف‌های زیرساختی موجود در این بندر سبب می‌شود تا گمرک در اعطای مجوز به این بندر تجدیدنظر کند.

اکبرپور از درآمد 880 میلیارد تومانی گمرکات استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال گذشته گمرک‌های استان بوشهر بیش از 880 میلیارد تومان درآمد داشته‌اند که 820 میلیارد تومان این رقم سهم گمرک بوشهر است و مابقی نیز در 11 گمرک دیگر این استان کسب شده است.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای سیاست‌های دولت این آمادگی در استان بوشهر وجود دارد تا برای روان‌سازی صادرات، ارزیابی کالاهای صادراتی در محل کارخانه تولیدی مورد نظر انجام شود و برای محصولات کشاورزی نیز خدمات شبانه‌روزی در زمینه صادرات داشته باشد.

اکبرپور تصریح کرد: گمرکات استان بوشهر با تلاش مضاعف در راستای رشد اقتصادی اهتمام دارند و هیچ فرصتی را در این راستا هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول