اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ملت ایران دشمنان را در تمام صحنه‌ها شکست داده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ملت ایران با هوشیاری دشمنان را در تمام صحنه‌ها شکست داده‌اند.

ملت ایران دشمنان را در تمام صحنه‌ها شکست داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، اکبر حلیمی ظهر امروز در نشستی درباره مشارکت در انتخابات رأی اولی‌ها اظهار داشت: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی در تمام صحنه‌ها موفق شده‌اند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: در 22 بهمن امسال نیز ملت ایران با خروش عظیم و وصف ناشدنی خود توانستند بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

این مسئول تأکید کرد: ملت ایران با درایت و آگاهی در این آزمون هم سربلند بیرون آمدند و دشمنان را بیش از گذشته مأیوس ساختند.

حلیمی برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از آزمون‌های مهم برای ملت ایران خواند و گفت: به طور حتم مردم آگاه ‌و هوشیار ایران اسلامی در این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و دسیسه‌های دشمنان را به منظور کم‌رنگ جلوه دادن این انتخابات از بین خواهند برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور در نظر دارند تا با دسیسه‌های گوناگون ملت ایران را نسبت به برگزاری این انتخابات بدبین کرده و مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه به زمان برگزاری این انتخابات نزدیک می‌شویم دشمنان توطئه‌های خود را برای عدم حضور مردم در این صحنه از انتخابات بیشتر می‌کنند،‌ لذا مردم باید در برابر این فتنه و توطئه‌ها هوشیارانه عمل کرده و با حضور چشمگیر خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی این اقدامات شوم دشمنان را از بین ببرند.

حلیمی به حضور رأی اولی‌ها در این انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی با هدف قرار دادن نسل امروز در نظر دارد تا نوجوانان و جوانان این سرزمین را از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن دور کرده تا بتوانند به اهداف خود برسند.

وی افزود: نسل سومی‌ها نیز باید با حضور پررنگ و پرشور خود در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دست رد به سینه دشمنان زده و با حضور آگاهانه خود خطی بطلان بر خواسته‌های دشمنان بکشند و به آنان فهماندند که هرگز دست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول