اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره بهزیستی دشتستان انجام شد

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی با حضور 2 هزار کودک دشتستانی

خبرگزاری فارس: جشنواره بزرگ ورزشی با حضور 2 هزار کودک دشتستانی برگزار شد.

برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی با حضور 2 هزار کودک دشتستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مراسم اختتامیه جشنواره بزرگ ورزشی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی دشتستان با حضور مسئولان، مربیان و والدین در سالن امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این جشنواره با حضور بیش از 2 هزار کودک شامل کودکان نوپا، نوباوه و پیش دبستانی در قالب مهد کودک شهری و روستامهد برگزار شد.

علیرضا هوشیار افزود: کودکان شرکت‌کننده به صورت انفرادی و گروهی در رشته‌های حرکت بسوی والدین (نوپا)، حرکت در مسیر با حمل توپ ایروبیک (کودکان 3 ساله)، طناب کشی، دو امدادی و لی ‌لی به مدت دو روز به رقابت پرداختند. 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه در برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های متناسب با سن کودکان، تقویت احساس برتری‌جویی، شادی، مسرت و افزایش سلامت روان و توانمندی‌های حرکتی در کودکان است.

رئیس بهزیستی دشتستان ادامه داد: تعداد 50 نفر از برترین‌های بخش انفرادی و گروهی به مرحله مسابقات استانی راه خواهند یافت.

وی اذعان داشت: شهرداری برازجان و اداره تربیت‌بدنی شهرستان در برگزاری این جشنواره همکاری مطلوبی داشتند.

هوشیار بیان کرد: بهزیستی شهرستان دشتستان به بیش از 12 هزار نفر از جمعیت دشتستان خدمات مستمکر و غیرمستمر ارائه می‌کند و کیفیت‌بخشی به خدمات و افزایش کارایی افراد تحت پوشش مهم‌ترین اولویت این نهاد است.

وی یادآور شد: سازمان بهزیستی در چهار گروه پزشکی، اجتماعی، حرفه‌ای و آموزش به افراد تحت پوشش و معلولان خدمات ارائه می‌کند و تا جایی که نیاز باشد برای آنها هزینه نیز می‌کند و برای رفاه حال این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

هوشیار گفت: باید بیشتر و بهتر از گذشته کار کنیم و در بخش بهزیستی وظیفه داریم کاری کنیم که افراد تحت پوشش رضایت کامل داشته باشند و مشکلات کمتری داشته باشند.

در انتهای این جشنواره به همه کودکان شرکت‌کننده دراین جشنواره و برترین‌های رشته‌های مختلف هدیه‌ای به رسم یاد بود اهداء شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول