اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

پایگاه‌های ورزش قهرمانی در استان مرکزی احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از انتخاب استان مرکزی به عنوان استان پایلوت احیای مجدد پایگاه‌های ورزش قهرمانی و استعدادیابی کشور خبر داد.

پایگاه‌های ورزش قهرمانی در استان مرکزی احیا می‌شود
سعید ملکی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزات ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نادی وادی‌خیل، مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی ورزات ورزش امروز و روز گذشته بازدیدی از دو استان لرستان و مرکزی داشت که در نهایت این دو استان را به عنوان استان‌‌های پایلوت احیای مجدد پایگاه‌های ورزش قهرمانی و استعدادیابی کشور انتخاب کردند.
وی با بیان اینکه هدف از سفر به این دو استان احیای مجدد پایگاه‌های ورزش قهرمانی و استعدادیابی کشور است، تصریح کرد: با توجه به آغاز مجدد فعالیت‌های پایگاه ورزش قهرمانی وزارت کشور دو استان مرکزی و لرستان به عنوان پایلوت اجرای این طرح شناخته شدند که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی و استعدادیابی وزرات ورزش در سفر یک روزه خود به استان مرکزی بازدیدی از مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، مکان آموزشی مجموعه ورزشی، مکان مرتبط با بحث استعدادیابی از جمله استخر، سونا، پیست دو و میدانی و خوابگاه مجموعه ورزشی پنجم مرداد داشته و از نزدیک با توانمندی‌های اراک در بحث ورزش آشنا شد.
ملکی افزود: مدیرکل دفتر توسعه ورزش قهرمانی همچنین در سفر به استان مرکزی نشستی با کارشناسان ورزشی اداره ورزش استان داشت و پیرامون اهداف و برنامه‌های این طرح با آنان بحث و تبادل نظر کرد.
وی با تاکید بر اینکه راه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از مسیر پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی می‌گذرد، ادامه داد: در این سفر مقرر شد پایگاه‌های قهرمانی کشور که هم‌اکنون به صورت ماده 88 در اختیار هیئت‌های ورزشی است به پایگاه‌های قهرمانی بازگرداننده شده و از ماده 88 خارج شوند.
ملکی اظهار کرد: همچنین مقرر شد وسایل و امکانات موجود در پایگاه‌های ورزش قهرمانی در صورت قابل تعمیر بودن تعمیر و در غیر این صورت با دستگاه‌ها و امکانات جدید وزارت ورزش تعویض شوند.
وی ادامه داد: استعدادیابی از کودکان و نوجوانان با فعال شدن هر چه بیشتر کمیته استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، برنامه‌ریزی به منظور تامین حقوق و مزایای ورزشکاران زیرپوشش این طرح، برگزاری سمینار و... از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول