اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

جیرفت رتبه دوم را در کسب اعتبارات دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: بیشترین رقم اعتبارات در استان پس از شهرستان کرمان به شهرستان جیرفت اختصاص داده شده است.

جیرفت رتبه دوم را در کسب اعتبارات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح سینمای پنج بعدی در پارک «شهید دلیری» شهرستان جیرفت اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بسیاری از دستگاه‌ها توسط افراد ضد انقلاب اداره می‌شد و آن‌ها نیز با تحریک خلق عرب، بلوچ و ترکمن کودتاهای مختلف را راه‌اندازی و بسیاری از مدیران کارآمد را ترور می‌کردند.

وی افزود: ضد انقلابی‌ها این وضعیت را برای سد کردن راه انقلاب اسلامی ایجاد کردند و در همین راستا نیز دولت شوروی با آن‌ها متحد شد.

غنچه‌پور تصریح کرد: اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت نشان داد که همیشه با امام خمینی (ره) و هدف انقلاب همراه و با جان و مال خود همه فراز و نشیب‌ها را با صلابت پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به ادامه تحریم‌های دشمن علیه ایران پس از انقلاب و پیشرفت بی‌نظیر علمی ایران در دنیا خاطرنشان کرد: امروز رشد علمی ایران 13 برابر رشد متوسط علمی دنیا است و همچنین رتبه 13 نانوتکنولوژی دنیا را دارد که همه این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری به دست آمده است.

غنچه‌پور اذعان داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود، جنگ نظامی علیه ایران به راه انداخت که در آن جنگ نابرابر 44 کشور جهان با ارائه تجهیزات جنگی به دشمن کمک می‌کردند و بهترین افراد ما در این جنگ جان خود را فدا کردند تا ما امروز از این نظام قدرتمند برخوردار شویم.

فرماندار جیرفت گفت: امروز به برکت خون همین شهدا است که نظام‌های مستبد دنیا در حال سرنگونی هستند و حکام دست‌نشانده آن‌ها یکی پس از دیگری شکست می‌خورند و این قیام‌‌ها همه الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران هستند.

غنچه‌پور با اشاره به مبارزه‌های مردم لبنان افزود: در جنگ 33 روزه مردم این کشور با رژیم صهیونیستی غاصب، لبنان برای همیشه پیروز شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران برترین ملت دنیا است، ابراز داشت: دستاوردهای امروز ایران حاصل صبر و بصیرت ملت ایران است و این کشور هم‌اکنون در راستای عدالت‌پروری و عزت انسانی به پیش می‌رود.

غنچه‌پور با اشاره به پیشرفت‌های رفاهی در جامعه ایران بیان داشت: مردم ما در دوردست‌ترین روستاها از بهترین امکانات آب، برق و اینترنت برخوردار هستند که همه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران در میان سایر کشورهای جهان سوم چشمگیر است، بیان داشت: این امر بیانگر مدیریت و ولایت مقتدر نظام جمهوری اسلامی است که ما توانستیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

غنچه‌پور اظهار داشت: امروز جوانان از سراسر جهان در برابر رهبر کشور ما زانو می‌زنند و از ایشان خط مشی می‌گیرند، بنابراین دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات در ایران افزود: کارهای بسیار خوبی در شهرستان جیرفت در حال انجام است، بیشترین رقم اعتبارات در استان پس از شهرستان کرمان به این شهرستان اختصاص داده شده است.

غنچه‌پور وضعیت دانشگاهی شهر جیرفت را به تعداد جمعیت پیش از انقلاب دانست و بیان داشت: دولت با در اختیار قرار دادن تسهیلات و مواد اولیه ارزان‌تر به افراد از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی ابراز داشت: با وجود 11 اقلیم که در جیرفت قرار دارد، امیدواریم فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف توسعه بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول