اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش 45 درصدی اعتبارات تملک سرمایه‌ای محیط زیست آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: اعتبارات تملک سرمایه‌ای اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی در سال جاری 45 درصد رشد دارد.

افزایش 45 درصدی اعتبارات تملک سرمایه‌ای محیط زیست آذربایجان غربی

حسن عباس‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری شاهد افزایش 20 درصدی اعتبارات جاری اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی هستیم.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات این اداره کل در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در حوزه اعتبارات ملی نیز اعتبارات این اداره نسبت به سال گذشته سه برابر رشد نشان می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارات استانی در مقایسه با اعتبارات ملی کمتر است، افزود: با اعتبارات استانی کاری در بخش‌های مرتبط نمی‌توان کرد.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: اعتباراتی در حوزه پایش، تالابها، حفاظت فیزیکی و دریاچه ارومیه پیش‌بینی کرده‌ایم که تا هفته آینده اعتبارات ابلاغ می‌شوند.

وی با اشاره به میزان اعتبار ملی تخصیص یافته به این اداره گفت: میزان اعتبار ملی تخصیص یافته این سازمان در سال جاری 15 میلیارد تومان است. 

این مسئول با تاکید بر اجرایی شدن برنامه‌های این اداره کل تا پایان سال مالی، گفت: تا تیر ماه سال 91 باید اعتبارها هزینه شوند و برنامه‌هایی که برای آنها اعتبار تخصیص یافته است، اجرایی شوند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول