اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان:

امیدوارم فدراسیون فوتبال برای احقاق حق تیم گرگان کوشا باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال در جهت احقاق حق تیم گرگان کوشا باشد.

امیدوارم فدراسیون فوتبال برای احقاق حق تیم گرگان کوشا باشد

مجید دزیانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان با انتقاد از عدم حضور تیم فریکو سیرجان در مسابقه با این تیم در چارچوب هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار داشت: تیم فریکو سیرجان در حالی در مسابقه با سرخپوشان گرگان حاضر نشد که شکست تیم هم استانی آنها شهرداری بم در مقابل دلوار کشتی بوشهر و پیروزی سرخپوشان در بازی خانگی با تفاضل گل در مقابل سیرجان، سبب قهرمانی ما می‎شد.

وی خاطر نشان کرد: تیم فریکو سیرجان با وجود وعده ما به مسئولان این باشگاه در راستای تامین برخی هزینه‎های آنان، در گرگان حاضر نشد تا بازی سه بر صفر به سود ما اعلام شود در حالی که ما به پیروزی با اختلاف گل بیشتر از این احتیاج داشتیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان گفت: مسئولان تیم سیرجانی در پاسخ به پیگیری ما به اظهار شرمندگی بسنده کرده و می‎گویند از جایی به آنان دستور داده شده در گرگان حضور پیدا نکنند.

وی ابراز داشت: گویی در استان کرمان سناریویی تدوین شده بود تا با همراهی فریکوی سیرجان، تیم شهرداری بم با آسودگی خاطر قهرمان لیگ برتر بانوان شود.

دزیانی گفت: با برگزاری منظم رقابت‎های هفته پایانی، تیم سرخپوشان گرگان نیز به مانند شهرداری بم شانس قهرمانی داشت لیکن اقدام معنادار و غیرحرفه‎ای تیم سیرجان، کاملاً به سود تیم بم تمام شد تا بازیکنان آن تیم با اطلاع از عدم حضور تیم هم‎استانی‌شان در گرگان، با آرامش خاطر به میدان بروند و البته با این وجود نیز باز نتوانستند بر تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر غلبه کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان ادامه داد: از فدراسیون فوتبال می‎خواهیم با توجه به وضعیت پیش آمده و تضییع حق تیم ما که با هزاران مشکل به تامین هزینه‌های حضور در رقابت‎ها اقدام و تا آخرین روز نیز شانس قهرمانی داشت، با تیم‎هایی که اینچنین روح ورزش را به چالش می‎کشند برخورد کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان از باشگاه‎های ریشه‎دار استان گلستان بوده که تاکنون بیش از یک هزار نفر در رده‎های سنی مختلف در بخش‎های مختلف آقایان و خانم‎ها در آن پرورش یافته و به جامعه ورزش معرفی شده‎اند.

وی خاطر نشان کرد: تنها در بخش خانم‎ها 10 بازیکن این مجموعه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده‎های مختلف را دارند و هم‌اکنون نیز دو بازیکن تیم ملی بزرگسالان بانوان از مجموعه سرخپوشان گرگان هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرخپوشان گرگان یادآور شد: تاکنون استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و نیز علی‌الخصوص نیکوکاران علاقمند به گرگان حمایت‎هایی از ما داشته‎اند اما هزینه‎های تیمداری آن قدر بالا است که بدون کسب حتی یک ریال سود از فعالیت شبانه‎روزی در ورزش، بسیار از زندگی خود و خانواده برای سربلندی این تیم که برای زنده نگاه داشتن نام گرگان تلاش می‎کنند هزینه کرده‎ام.

دزیانی اذعان داشت: امیدوارم مسئولان به باشگاه‎هایی همچون سرخپوشان گرگان که این چنین افتخاراتی را برای ورزش استان رقم زده‎اند توجه ویژه داشته باشند.

تیم فوتبال سرخپوشان گرگان در پایان رقابت‎های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب 45 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به شهرداری بم قهرمان رقابت‎ها، نایب قهرمان لیگ برتر ایران شد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول