اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشور:

ارومیه میزبان مسابقات فوتسال غرب آسیا است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشور گفت: آذربایجان غربی و شهر ارومیه میزبان مسابقات فوتسال غرب آسیا است.

ارومیه میزبان مسابقات فوتسال غرب آسیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عباس ترابیان اظهار داشت: با پیگیری‌های مداوم و طی ایمیلی از سوی مسئولان غرب آسیا ارومیه به عنوان میزبان سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا معرفی شده است.

وی افزود: دور اول و دوم این مسابقات به ترتیب در آمل (مازندران) و امان پایتخت اردن برگزار شد و مقرر شده سومین دوره این مسابقات به میزبانی ایران و در شهر ارومیه برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: مسابقات از هشتم تا 16 اردیبهشت ماه سال 91 با حضور هشت تیم ایران، عراق، امارات، کویت، اردن، سوریه، لبنان و فلسطین برگزار می‌شود. پیش از این مسابقات، اواخر فروردین ماه سال آینده میزبان تیم ازبکستان برای انجام چندین بازی تدارکاتی در شهر بندرعباس خواهیم بود.

ترابیان ادامه داد: پس از مسابقات غرب آسیا، تیم ملی کشورمان طی روزهای 29 اردیبهشت تا پنجم خرداد برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که مقدماتی جام جهانی هم محسوب می‌شود به کشور امارات اعزام می‌شود. چهار تیم نخست این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی تایلند را که آبان 91 برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

وی گفت: هم اکنون در حال رایزنی هستیم تا چند دیدار دوستانه را تا پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی انجام دهیم که شرکت در تورنمنت گرند پری یکی از این برنامه‌ها است. با میزبانی مسابقات بین‌المللی دراستان وجهه‌ی بین‌المللی سایر رشته‌های ورزشی را نیز در سال‌های پیش رو فعال‌تر خواهیم کرد.

علی ملااحمدی افزود: با توجه به ارزیابی مثبت نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال پس از بازدید 12 دی ماه سال جاری خود از اماکن و امکانات ورزشی شهرستان ارومیه و ارائه گزارش آن برای میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی غرب آسیا سرانجام با تأیید نهایی مسئولان امر این میزبانی به ارومیه رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استان برای برگزاری مسابقات معتبر آسیایی، جهانی و بین‌المللی و علاوه بر یادآوری میزبانی‌های مطلوب دومین دوره مسابقات والیبال کاپ مردان آسیا، مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد، بیست و سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، مسابقات والیبال دانش‌آموزی آسیا به میزبانی استان آذربایجان غربی به شایستگی، میزبانی چندین تورنمنت بین‌المللی از جمله مسابقات جودو، تیر و کمان، دوچرخه‌سواری و تنیس و نیز دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و برزیل که شهر ارومیه را به عنوان یک شهر بین‌المللی مطرح کرده است امیدواریم مسابقات فوتسال قهرمانی غرب آسیا به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شود.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول