اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه استان تهران:

30 طرح راهسازی در استان تهران اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای 30 طرح راهسازی برای بهبود ترافیک در ایام نوروز سال 91 در روزهای پایانی امسال خبر داد.

30 طرح راهسازی در استان تهران اجرا می‏شود

فریبرز واحدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از اجرای 30 طرح راهسازی برای بهبود ترافیک در ایام نوروز سال 91 در روزهای پایانی امسال خبر داد و اظهار داشت: این طرح‏ها برای ارتقای سطح کیفی سفرهای ساکنان استان تهران و همچنین سایر نقاط کشور اجرایی می‏شود.

وی با اشاره به ارزش ریالی طرح‏های نوروزی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز، راه‏های جاده‏ای استان تهران به یکی از پرترددترین مسیرهای کشور تبدیل می‏شود.

واحدی ادامه داد: از این‌رو، مجموعه اداره‏کل راه و شهرسازی استان تهران با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان این تعداد طرح نوروزی را به مرحله اجرا در می‏آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به آمادگی راهداری‏های این استان در سرمای امسال گفت: سرمای زمستان در سال جاری پیش از موعد هر سال به تهران و سایر نقاط کشور رسید.

وی ادامه داد: چندی پیش، کولاک و بارش برف سه گردنه مهم ملی "بشم" در استان سمنان، گدوک" در شهرستان فیروزکوه و هراز در شهرستان دماوند را با انسداد مواجه ساخت.

واحدی ادامه داد: راهداران حاضر در مسیرهای سخت این سه منطقه به همراه سایر مسئولان و ماموران پلیس راه و هلال‏احمر خدمات شایسته‏ای را به مردم ارائه کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با قدردانی از ماموران راهداری این استان خاطر نشان کرد: این تلاش ماموران راهداری شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و سایر نواحی استان تهران برای جلوگیری از اخلال در تردد مردم قابل قدردانی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول