اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان مطرح کرد

نیاز به راه‌اندازی نهضت راهسازی روستایی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه 50 درصد روستاهای این استان فاقد راه آسفالته هستند، لزوم راه‌اندازی نهضت راهسازی روستایی در هرمزگان را خواستار شد.

نیاز به راه‌اندازی نهضت راهسازی روستایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب هرمزگان، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های راه و ترابری هرمزگان در شهرستان‌های خمیر و بندر لنگه با بیان اینکه جاده‌ها و راه‌های دسترسی می‌تواند توسعه مناطق را فراهم آورد، اظهار داشت: بی‌شک هر توسعه‌ای نیازمند زیرساخت‌های حمل و نقلی و به ویژه راه‌هاست.

وی با بیان اینکه محور بندرعباس بندرخمیر بندرلنگه به پارسیان در هرمزگان و ادامه آن در بندر بوشهر که منتهی به عسلویه می‌شود محوری مهم و اساسی در حوزه انرژی و اقتصاد کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: محورهای شرق استان نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با اتصال و توسعه بزرگراهی را‌ه‌های غرب و شرق استان می‌توان به توسعه حمل و نقلی کشور نیز کمک کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کارهای خوب و در خور شأنی در حوزه راه و ترابری استان صورت گرفته که باید در این حوزه و به ویژه حوزه راه‌های روستایی کار بیشتری صورت گیرد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر در حوزه روستایی استان علی‌رغم ایجاد بیش از ۳ هزار کیلومتر راه روستایی بازهم بسیاری از روستاها فاقد راه آسفالته هستند.

به گفته عزیزی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکنه جاده‌های مورد نیاز روستاهای دیگر که به ۳ هزار کیلومتر دیگر در مجموع می‌رسد، نیز احداث و آسفالته شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حوزه راه روستایی استان نیاز به راه اندازی نهضت راهسازی روستایی داریم که در این راستا استانداری هرمزگان آمادگی کامل برای پذیرش و انعقاد قرارداد با پیمانکاران متقاضی را دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول