اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی - 20

بهره‌برداری از 58 پروژه راهسازی و راهداری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان مازندران گفت: در ایام‌الله دهه‌فجر 58 پروژه راهداری و راهسازی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 58 پروژه راهسازی و راهداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اسد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: استان مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران مشهد به ویژه ظرفیت‌های گردشگری و مواهب طبیعی از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این اداره کل در راستای مسئولیت نگهداری و صیانت از سرمایه‌های ملی اقدامات گسترده‌ای را در محورهای استان انجام داده است.

اسد عنوان کرد: در سال‌های اخیر و با توجه به نگاه توسعه استان توسط دولت در زمینه ارتقا و بهسازی راه‌های اصلی و شریانی فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان انجام شده است.

مدیرکل راه و ترابری استان مازندران از پروژه‌های تقاطع غیر همسطح امام حسین(ع)، زیرگذر کلبستان، قعله‌سر و همچنین دوربرگردان محور ساری خزرآباد به عنوان پروژه‌های حساس و مهم راهسازی نام برد و بیان داشت: در دهه‌فجر سال‌جاری بیش از 18 پروژه مهم راهسازی در استان با اعتباری بالغ بر 418 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اسد با اشاره به پروژه‌های افتتاحی حوزه راهداری در مازندران خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجاد روشنایی محورها از جمله پروژه‌های افتتاحی حوزه راهداری بوده که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در قالب شش پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بهسازی و آسفالت بیش از 60 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی بیش از سه هزار خانوار از نعمت یک راه ایمن و مناسب برخوردار می‌شوند.  

اسد در پایان از افتتاح پل تیله‌سر سلمان‌شهر، تقاطع سه‌راهی چالوس محور کندوان و کمربندی تنکابن و محور تنکابن رامسر به طول 25 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال توسط حوزه ساخت و توسعه شبکه حمل و نقل استان خبر داد.

انتهای‌پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول