اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله فجر

6 طرح راهسازی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از شش طرح راهسازی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

6 طرح راهسازی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد
غلامرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت سی‌وسومین دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح راهسازی در شهرهای تفرش، شازند و دلیجان آغاز و این پروژه نیز در شهر کمیجان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فردا و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آسفالت محور خانک‌ابره‌در در شهر تفرش با حضور مسئولان استان آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و ترابری استان مرکزی با اشاره به افتتاح پروژه آسفالت محور هفتان گفت: این پروژه 16 بهمن ماه در شهر تفرش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خرمی بهره‌برداری از پروژه راهسازی شازند ـ آستانه در 17 بهمن ماه را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام برشمرد و خاطر نشان کرد: پروژه راه روستایی قلعه‌نور و آسفالت جاده آبپخشان نیز در هفتمین روز از دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی در 19 بهمن ماه پروژه احداث باند دوم دلیجان - نراق افتتاح و در 21 بهمن ماه پروژه تعریض راه روستایی کمیجان کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول