اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 17 پروژه راهسازی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افتتاح و بهره‌برداری 17 پروژه راهسازی با 300 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر در دهه فجر خبر داد.

افتتاح 17 پروژه راهسازی در بوشهر
علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه راهسازی 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های راهسازی، راهداری و راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در آستانه سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اهداف بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رویکردهای دولت عدالت‌محور و خدوم نهم و دولت دهم، این اداره کل احداث قطعه 14 بزرگراه ساحلی بوشهر، دیر، راه اصلی تنگک، عالی شهر، راه روستایی بهارستان به اتوبان جم، شیراز ، تعریض و بهسازی کمربندی اهرم ، روکش آسفالت گناوه، دیلم، بهبهان، بوشهر و تنگک (در چهار مقطع) و رفع نقاط حادثه‌خیز شیرینو به گله‌دار را به مردم ولایتمدار استان بوشهر تقدیم می‌کند.

وی همچنین ادامه داد: در این ایام مبارک عملیات اجرایی 7 پروژه راه و ترابری آغاز می‌شود که می‌توان به احداث باند دوم فلکه خالوحسین تا پلیس راه، پل بزرگ عابرپیاده عربی به باشی، راه روستایی بنگه و بهسازی راه‌های عالی حسینی، گلکی، خورموج کنگان و گورکات به دلوار اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر تصریح کرد: بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت است که با 3 هزار و 810 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

صفایی در ادامه عنوان کرد: قطعه اول آن به‌زودی از اهرم آغاز و یک پل بزرگ 120 کیلومتری با پنج دهانه روی رودخانه باهوش احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هدف از اجرای این پروژه را روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر ذکر کرد.

وی از انجام مطالعات فنی تقاطع غیرهمسطح گادویی اهرم خبر داد و گفت: در صورت تأیید نهایی مسئولان تنگستان، اداره کل راه و ترابری استان بوشهر آماده اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول