اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری نیکشهر خبر داد

بهره‌برداری از 5 طرح راهسازی در نیکشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری نیکشهر گفت: به مناسبت دهه فجر، پنج طرح راهسازی در شهرستان نیکشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 5 طرح راهسازی در نیکشهر
مهراب ستوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر، پنج طرح راهسازی شامل 14 کیلومتر راه و یک پل افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث محور روستای نوک‌آباد به جاده ترانزیت به طول یک کیلومتر با اعتبار 30 میلیون تومان، افتتاح محور روستای رمضان کلگ به طول پنج کیلومتر و اعتبار 50 میلیون تومان، افتتاح محور روستای پتیاپ به طول چهار کیلومتر و اعتبار 90 میلیون تومان، احداث راه ورودی نیکشهر به جاده ترانزیت به طول 4 کیلومتر و اعتبار 350 میلیون تومان است که اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس راه و ترابری نیکشهر بیان کرد: این محورهای روستایی خاکبرداری و خاکریزی در دو لایه به ضخامت 15 سانتی‌متر، اجرای ابنیه فنی شامل آب نما، اجرای آسفالت سرد، نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی، اجرای رمپ و خط کشی و رنگ آمیزی آنها انجام و افتتاح شده‌اند.

ستوان ادامه داد: یکی از پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر، پل رودخانه کشیک در ورودی شهر نیکشهر با مشخصات پنج دهانه هر کدام به طول 22.5 متر جمعاً 110 متر و عرض 12 متر با پایه شمعی و با اعتبار هزینه شده 23 میلیارد ریال است که به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: شهرستان نیکشهر با 3 هزار کیلومتر راه و وسعت 24 هزار متر‌مربع وسعت، یکی از شهرهای صعب‌العبور و کوهستانی است که با جمعیت 215 هزار نفر در 455 کیلومتری جنوب زاهدان واقع شده است.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول