اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

بلوغ سیاسی مردم از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: توزیع عادلانه سرمایه ملی و ترویج مبانی مذهبی در کنار بلوغ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

بلوغ سیاسی مردم از دستاوردهای انقلاب  است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در آیین پایانی راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان اظهار داشت: انقلاب ما پدیده‌ای رحمانی است که در حقیقت پاسخ الهی به آرزوی اولیای خدا برای رفع سلطه و ستم و تحقق نظام اسلامی بود.

وی عزت‌بخشی به اسلام و مسلمانان و حقارت و ذلت کفار را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود: آثار و برکات عمیق این انقلاب نه تنها در عرصه سیاسی بلکه در تمام شئون مردم ایران موج می‌زند و تحولات بزرگی در منطقه و نظام‌های سلطه‌گر جهانی داشته است.

رمضانی‌پور از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به تغییر روحیه ظلم‌پذیری و ایجاد روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری اشاره و بیان کرد: وحدت، ‌پیوند عمیق دولت با ملت، تلاش برای فقرزدایی، توزیع عادلانه سرمایه ملی و ترویج مبانی مذهبی در کنار بلوغ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات ابراز داشت: با توجه به خواست دشمنان و گروهی که مورد حمایت آنها هستند، مردم باید هوشیار باشند و توجه کنند که دشمن از چه افرادی حمایت می‌کند و آنها را انتخاب نکنند.

رمضانی‌پور گفت: باید انتخاب اصلح و فرد برتر را در دستور کار داشته باشیم و فردی که انتخاب می‌شود، باید پاسخگوی مطالبه‌های مردم باشد و کار زیاد وی را خسته نکند.

وی به مطالبه‌ها و نیازهای به حق و مشروع مردم رفسنجان اشاره کرد و اشتغال را مهم‌ترین دغدغه در این منطقه خواند و ابراز داشت: افراد تحصیل‌کرده زیادی در رفسنجان بیکار هستند و دولت در حمایت از بخش صنعت و معدن باید توجه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد.

رمضانی‌پور بیان داشت: آلایندگی‌هایی که از صنایع مس به سمت رفسنجان سرازیر شده، آب، خاک و هوا را در این شهر به خطر انداخته است و این آلایندگی‌ها باید کاهش یابد.

وی خطاب به رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل صنایع مس اذعان داشت: از نجابت مردم رفسنجان استفاده نکنید و حق آنها را به خودشان بدهید، زیرا دیگر شهرها سهمی از آلایندگی مس رفسنجان ندارند.

رمضانی‌پور همچنین از استاندار، معاونان وی، اداره کل دارایی و محیط زیست درخواست کرد که حق مردم رفسنجان را به دیگران ندهند و باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی به چهره محروم و بافت فرسوده شهر رفسنجان اشاره و تصریح کرد گوش شنوا در این زمینه برای برچیده شدن بافت کهنه شهر بسیار تاثیرگذار و عمل به خواسته مردم واجب است.

رمضانی‌پور به حمایت دولت و مسئولان برای روشن ماندن چراغ کارخانه‌ها تاکید کرد و گفت: با حمایت این افراد چراغ کارخانه‌ها روشن می‌ماند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول