اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای گیلان:

آبرسانی شهر منجیل از دستاوردهای عظیم انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: آبرسانی به شهر منجیل یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب است که مردم آن سال‌ها با مشکل اساسی در این زمینه مواجه بودند.

آبرسانی شهر منجیل از دستاوردهای عظیم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حمید روشن‌روان در جریان افتتاح پروژه آبرسانی منجیل، اظهار داشت: مشکل آب شرب منجیل از پنج سال قبل آغاز شد و شهروندان این شهر را با مشکلات اساسی مواجه کرد. 

وی با بیان اینکه قطع و نوسانات مکرر آب از مشکلات شهروندان شهر منجیل بود، افزود: از سال قبل پروژه آبرسانی منجیل در دست کار قرار گرفت و با همت تمام مسئولان به مرحله اجرایی رسید.

این مسئول تعویض 5 کیلومتر از این خط با لوله سایز 500 میلی‌متر را از جمله اقدام‌های انجام شده برای آبرسانی منجیل عنوان کرد و بیان داشت: برای تامین آب شرب منجیل اقدام‌های بسیاری در طول مسیر آبرسانی انجام گرفت.

وی افزود: آب مورد نیاز شهر منجیل از ایستگاه پمپاژ که مجهز به یک مخزن GRP یعنی فایبرگلاس است، به مخزن 10 هزار لیتری منجیل انتقال داده می‌شود.

به گفته روشن‌روان، پیش از این مردم شهر منجیل ساعت‌ها در شبانه‌روز با کمبود و افت فشار آب و قطعی آب مواجه بودند.

وی آبرسانی شهر منجیل را یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب دانست و گفت: اجرای پروژه عظیم آبرسانی منجیل برگ زرین دیگری در تاریخ دستاوردهای انقلاب رقم می‌زند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان افزود: برای اجرای این پروژه حدود دو میلیارد تومان اعتبار از محل ملی و خشکسالی  هزینه شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه برای سه نفر ایجاد اشتغال کرده است، گفت: نگهبانی و نگهداری این خط به نیروهای خدوم بسیج واگذار شده است.

روشن‌روان با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه مشکل کم‌آبی منجیل برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: کیفیت آب شهر نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

وی اذعان داشت: همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تنها یک درصد روستاهای کشور دارای آب و برق بودند اما به برکت انقلاب اسلامی 99.5 درصد مردم شهرهای کشور دارای آب هستند.در حوزه روستایی نیز 70 درصد روستاها دارای آب شرب هستند.

روشن‌روان خدمات به مردم جامعه را از دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: رژیمی که ادعای حرکت به طرف دروازه‌های تمدن را با پیروزی انقلاب اسلامی خدمت به مناطق محروم و توسعه جوامع شهری و روستایی از سر گرفت و امروز شاهد توسعه کشور هستیم.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول