اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بیداری اسلامی دستاورد انقلاب بود/صدور انقلاب وظیفه همه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم انسان‏ساز اسلام در سایه ائمه اطهار (ع) و ولایت بود که توسط حضرت امام خمینی (ره) به سرانجام رسید.

بیداری اسلامی دستاورد انقلاب بود/صدور انقلاب وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد در ایام‏الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امام راحل در یک مقطع تاریخی حادثه‌ای را آفریدند که در طول دوران 1400 ساله پس از پیامبر اسلام بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه ایشان با تلاش خود و رشادت‏های ملت همیشه در صحنه ایران قدم به عرصه‌ مبارزه با استکبار نهادند، تصریح کرد: یکی از بزرگ‌‏ترین و قدرتمندترین رژیم‌هایی که همواره توسط شرق و غرب حمایت می‏شد، با توکل بر خدا و پشتیبانی ملت با رهبری امام در راستای اهداف عدالت‏خواهی و استقلال‏طلبی از پای درآمد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه حرکت ماندگار امام خمینی (ره)، روح شهامت و شجاعت را در کم‏ترین زمان به کالبد ملت دمید، خاطر نشان کرد: پیر و جوان، زن و مرد، همه و همه به عرصه‌ مبارزه آمدند و این همراهی مردم بود که سبب به ثمر رسیدن این حرکت ارزشمند در 22 بهمن سال 1357 شد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی است که امروز بر عهده ما نهاده شده و یکی از این وظایف، صدور دستاوردهای انقلاب به جهان است.

وی یادآور ش: بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای مسلمان جهان برگرفته از همین دستاوردها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از آثار و برکات وجود مقدس امام عصر (عج) در دوران غیبت عنوان کرد و بیان داشت: افتخاری است برای ملت ایران که با وابستگی و دلبستگی به خاندان عصمت و طهارت از برکات آنان بهره‏مند می‏شود و امروز با اطاعت از رهبر فرزانه می‏توانیم این ولایت را حفظ کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول