اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایلام:

دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود.

دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام رمضان دستیاری ظهر امروز در جمع شماری از مددجویان کمیته امداد ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نهضتی جهانی و ماندگار است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضتی بی‌بدیل، تاریخی و ماندگار امروز الگویی بزرگ برای ملت‌های آزادی‌خواه و طرفدار صلح و دوستی محسوب می‌شود.

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران این نهضت شکوهمند را به عنوان یادگاری ماندگار برای مردم امروز به ودیعه نهاده است و به همین دلیل وظیفه آحاد ملت ایران اسلامی است که در راستای دفاع از این انقلاب با تمام توان تلاش کنند.

این مسئول اضافه کرد: این انقلاب حاصل جانفشانی هزاران انسان وارسته و آزادی‌خواه بوده که امروز امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

دستیاری با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه توسط همه اقشار تصریح کرد: در سایه منویات مقام عظمای ولایت می‌توان آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر را پاس داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: باید یاد و خاطره شهادت‌ها و رشادت‌های مردم مسلمان ایران قبل از پیروزی انقلاب به گوش نسل‌های آینده برسد.

وی همچنین ایام‌الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان و تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود، اظهار داشت: نسل جوان امروزی باید با شخصیت امام راحل آشناتر شوند.

وی ادامه داد: آشناسازی بیشتر نسل جوان امروزی با شرایط انقلاب و دستاوردهای مهم آن سبب استحکام بیشتر انقلاب اسلامی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: شناخت نسل جوان با امام، انقلاب و برنامه‌های نظام و عملکرد نظام در واقع تحقق‌بخشی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص اطلاع‌رسانی کارها و خدمات صورت گرفته به مردم به خصوص بعد از انقلاب و عمر 33 ساله آن است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول