اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار:

ورزش جویبار از تک‌بعدی خارج شد/ فعالیت 3200 ورزشکار سازمان یافته

خبرگزاری فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار گفت: 3 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند.

ورزش جویبار از تک‌بعدی خارج شد/ فعالیت 3200 ورزشکار سازمان یافته

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این شهرستان با توجه به جمعیت ورزشی خود از برترین‌های ورزش استان در رشته‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی همچنین از حضور 27 رشته ورزشی در لیگ استان خبر داد و افزود: از بین این رشته‌ها 18 ورزشکار جویباری به اردوی تیم ملی دعوت شدند که شش ورزشکار در عضویت آنها در تیم ملی تثبیت شده است. 

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار درادامه گفت: تیم جویبار برای نخستین بار قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در گلوگاه شد.

دلیلی همچنین از قهرمانی تیم تکواندو جویبار در مسابقات قهرمانی نونهالان استان در نکا خبر داد و خاطرنشان کرد: در لیگ برتر فوتبال قهرمانی استان نیز تیم هیئت رزمندگان جویبار با اقتدار قهرمان شد و به لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده راه یافت.

وی همچنین از قهرمانی تیم شهید کریمی جویبار در مسابقات قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های استان خبر داد و افزود: این تیم با قهرمانی خود در این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را برای فصل آینده بدست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار در ادامه از کسب نایب قهرمانی تیم رزم‌آوران در رقابت‌های قهرمانی استان خبر داد و تصریح کرد: در روز پنجم اسفند، شهرستان جویبار میزبان جام فجر مسابقات پاورلیفتینگ رده‌های سنی مختلف قهرمانی استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار هفت شطرنج‌باز جویباری در مسابقات قهرمانی کشور که در بابلسر با قهرمانی تیم مازندران همراه بود، در ترکیب تیم منتخب مازندران حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار گفت: تلاش برای برون‌رفت از ورزش تک بعدی، درخشش رشته‌های مستعد، اجرای طرح آمایش ورزشی، توسعه ورزش بانوان، توجه به رشته‌های پایه و مادر، توسعه ورزش روستاها و سازماندهی و ارزیابی هیئت‌های ورزشی بخشی از سیاست‌های ورزش و جوانان جویبار است.

دلیلی همچنین سرانه ورزشی جویبار را بالای یک مترمربع عنوان کرد و افزود: این سرانه ورزشی در حالی بالای یک مترمربع رسید که در سال 84 سرانه ورزشی جویبار 416سانتی‌مترمربع بوده است.

وی مهم‌ترین مشکلات این شهرستان را فقدان سالن ورزشی تخصصی، ساختمان مناسب برای اداره ورزش و جوانان و عدم تخصیص به موقع اعتبارات برگشتی حاصل درآمد اجاره اماکن ورزشی یاد کرد.

دلیلی در پایان گفت: با توجه به حضور دو تیم هیئت رزمندگان و شهید کریمی جویبار برای فصل آینده در لیگ فوتبال کشور، جویبار ورزشگاه مناسبی برای میزبانی تیم‌های کشوری ندارد و باید هر چه سریع‌تر ورزشگاه شهدا با کمک مسئولان استان و شهرستان ترمیم و بازسازی شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول