اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی:

15 سالن ورزشی در مدارس خراسان‌جنوبی در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت:‌ ساخت 15 سالن ورزشی در سطح مدارس استان در دست ساخت است.

15 سالن ورزشی در مدارس خراسان‌جنوبی در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حمیدرضا وردی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش بیرجند در نهمین روز از دهه فجر با گرامیداشت سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همزمان شدن دهه فجر با هفته وحدت نوید آغاز پیروزی‌های بزرگ برای انقلاب اسلامی ما است.

وی با اشاره به سخن معمار کبیر انقلاب در مورد انقلاب اسلامی گفت: امام فرمودند که انقلاب ما انفجار نور است و در حقیقت این نور علم و دانش است که سبب پیشرفت و تعالی کشور می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بالغ بر 15 سالن ورزشی در مدارس استان در دست ساخت است که ساخت این سالن‌های ورزشی جزو مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت است که در دستور کار قرار گرفته است.

وردی ادامه داد:‌ همچنین ساخت 32 نمازخانه نیز در مدارس استان در حال ساخت است که امید است به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

وی اظهار داشت:‌ همچنین کلنگ استخرهای سرپوشیده برای دانش‌آموزان در شهرهای خوسف و زیرکوه به زمین زده شده است که در سال جاری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود تا دانش‌آموزان این مناطق نیز برخوردار شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مهم‌ترین خواسته مسئولان از دانش‌آموزان را موفقیت در عرصه تحصیل دانست و گفت:‌ دانش‌آموزان ما به عنوان فرزندان معمار انقلاب باید الگو همه دانش‌آموزان جهان باشند.

* نظام ما به اندیشه و فکر دانش‌آموزان نیاز دارد

وردی افزود: ‌دانش‌آموزان ما باید در صحنه‌های علم و دانش بدرخشند تا دل رهبری را شاد کنند چرا که امروز نظام ما به فکر و اندیشه دانش‌آموزان نیاز دارد. 

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول