اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورزشگاه تختی آبادان

اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان برگزار شد

خبرگزاری فارس: اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

اختتامیه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان با حضور مسئولان درجه یک آبادان از جمله امام جمعه، فرماندار ویژه، شهردار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در استادیوم ورزشی تختی آبادان با انجام برنامه‌هایی برگزار شد.

در این مراسم برنامه‌های متنوعی از سوی دانش‌آموزان ورزشکار آبادانی در مقاطع مختلف اجرا شد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به اسکیت‌سواری، اسب‌سواری و موتورسواری اشاره کرد.

هم‌چنین تعدادی از ورزشکاران دختر و پسر دانش‌آموز در ابتدای مراسم به اجرای حرکات نمایشی در رشته‌های مختلف رزمی، ژیمناستیک و طناب‌زنی پرداختند.

در این روز مسابقه فینال دو 100 متر پسران مقطع متوسطه نیز برگزار شد که در پایان به برندگان این رشته و هم‌چنین برندگان سایر رشته‌ها که از قبل مشخص شده بودند جوایزی ارزنده اهداء شد.

در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و هم‌چنین فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان آبادان به ایراد سخنرانی برای دانش‌آموزان و ارائه رهنمودهایی به آنها پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان نیز در ابتدای مراسم با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و هم‌چنین هفته وحدت با ابراز امیدواری از اینکه ورزش همواره از برنامه‌های اصلی دانش‌آموزان باشد برگزاری این مراسم را هم‌زمان با دهه فجر کاری بسیار ارزنده دانست و از دانش‌آموزان ورزشکار خواست تا در کنار درس و تحصیل ورزش را هیچ‌ گاه فراموش نکنند.

در انتهای مراسم ورزشکاران دختر و پسر از مدارس مختلف آبادان که در این المپیاد شرکت کرده بودند دور زمین ورزشگاه رژه رفته و مدارس خود را به حاضرین معرفی کردند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول