اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

22 بهمن امسال بیداری اسلامی را تقویت می‏کند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند گفت: حضور پرشور مردم مسلمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیداری اسلامی را تقویت می‏کند و دماوند برای خلق این حماسه آماده است.

22 بهمن امسال بیداری اسلامی را تقویت می‏کند‌

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آستانه فرا رسیدن یوم‏الله 22 بهمن در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: 22 بهمن در حقیقت روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با همت و تلاش امام خمینی (ره) و ملت غیور ایران است.

وی تصریح کرد: 22 بهمن را به عبارت دیگر می‏توان روز غلبه نور بر ظلمت و تاریکی سال‏های متمادی حکومت شاهنشاهی در سرزمین ایران دانست.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: در چنین روزی بود که مستضعفان بر مستکبران پیروز شدند و وعده حضرت حق مبنی بر از بین رفتن همیشگی ظلم و استبداد و به روی کار آمدن مستضعفان تحقق پیدا کرد.

قاسمی‏فرزاد بیان کرد: 22 بهمن در حقیقت روزی است که در آن آرزوی دیرینه مستضعفان جهان برای داشتن حکومتی الهی و دینی به حقیقت پیوست و فرایندهای نابودی مستکبران و زورگویان کلید خورد.

وی افزود: به برکت همین مجاهدت‏ها و جان‏فشانی‏ها بود که امروز شاهد شکل‏گیری و توسعه بیداری اسلامی و این نهضت مبارک در سراسر جهان و بین امت‏های مسلمان هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم از اینکه مستضعفان روزی بر زورگویان و مستکبران غلبه می‏کنند و طومار حکم‏فرمایی آنها را در هم خواهند پیچید، سخن به میان آورده است و این امر در حقیقت با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامه عمل پوشانده شد.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان دماوند نیز همانند سایر نقاط کشور آمادگی خود را برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن اعلام می‏کنند، گفت: همه باید در این روز مبارک با حضور یکپارچه و با شکوه خود بار دیگر با آرمان‏های امام راحل، شهیدان انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان تجدید میثاق کنند.

وی تاکید کرد: حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال طلیعه حرکت بزرگ‏تری خواهد بود که در 12 اسفند ماه و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم آن را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول