اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

22 بهمن ناامیدی برای دشمنان به ارمغان می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: 22 بهمن یاس و ناامیدی و دلسردی را برای دشمنان و استکبار جهانی به ارمغان می‌آورد.

22 بهمن ناامیدی برای دشمنان به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در جمع نمازگزاران میاندوآب اظهار داشت: هفته وحدت هفته وحدت و برادری بین مذاهب اسلامی است و انقلاب اسلامی ایران در راستای رسیدن به این هدف به پیروزی رسید.

وی با اشاره به نامگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی حضرت امام خمینی (ره) ابتکاری ماندگار و تدبیری حکیمانه بود که فرصتی مهم را برای مقابله با دشمنان دین اسلام و تفرقه‌اندازان و فتنه گران ایجاد کرد.

قهرمانی هفته وحدت را هفته همدلی و انسجام بین مسلمان خواند و گفت: استان آذربایجان غربی که از تنوع قومیتی و مذهبی برخوردار است باید از این فرصت مهم بهره گرفته و در راستای تقویت و تحکیم وحدت تلاش کنند و اختلافازیی و کم‌اهمیت را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جهان اسلام حساس و مهم است تصریح کرد: همه اقوام و مذاهب باید وحدت خود را حفظ کنند و در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار و آگاه باشند و با بصیرت کافی با آن مقابله کنند.

قهرمانی با تاکید بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: مردم ایران با گرامیداشت این روز و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان ثابت می‌کنند که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار و ثابت‌قدم هستند و از اهداف و آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

خطیب جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: نسل امروز باید بدانند که چه زحمات و تلاش‌های سختی برای این انقلاب کشیده شده است و ایران اسلامی در مقابله با دشمنی‌های استکبار همچنان با قدرت و صلابت بیشتری در صحنه جهانی حضور فعال دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول