اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر ری:

22 بهمن مظهر اقتدار و ایستادگی ملت غیور ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر‌ری با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: 22 بهمن تبلور ایستادگی و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی است.

22 بهمن مظهر اقتدار و ایستادگی ملت غیور ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و همچنین دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: امروز به فضل خداوند متعالی ایران اسلامی در قله‌های پیشرفت و ترقی قرار دارد و امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی در زمینه علمی حرف نخست را در منطقه می‌زند.

امام جمعه شهر ری در ادامه 22 بهمن را نقطه اوج مراسم دهه فجر دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام عظیم‌الشان پیروز شد و این پیروزی عزت و قدرت و شکوه را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورد و در شرایطی که مکاتب مادی جهان دین را افیون جامعه معرفی می‌کردند امام راحل (ره) بر تمام تفکرات ضد دینی خط بطلان کشید و ما نیز امروز باید تفکر کنیم که چه بودیم حال کجا هستیم و به کجا خواهیم رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور می‌کنند و ایران اسلامی را در برهه‌های مختلف تهدید به جنگ می‌کنند این نشان از ضعف و ناتوانی و عجز دشمنان ایران اسلامی دارد. در شرایطی که شهرهای آمریکا و اروپا مملو از اعتراض‌های مردمی به سیاست‌های حاکمان خودشان‌‌اند آنها برای مردم غیور ایران اسلامی خط و نشان می‌کشند و دیدند که سخنان با صلابت رهبر عزیز انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی آنها را بر هم زد و باید بر خود ببالیم که در چنین کشوری و در دوران زعامت رهبری فرزانه زندگی کرده و نفس می‌کشیم.

‌شاهچراغی با اشاره به اینکه سخنان 70 دقیقه‌ای مقام معظم رهبری تمام طرح‌ها و نقش‌های دشمنان را نقش بر آب کرد بیان داشت: بعد از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی رسما اعلام کردند که قصد حمله به ایران را ندارند. یکی از سران سابق آمریکا بعد از سخنرانی معظم له اذعان کرد که ما ماه‌ها زحمت می‌کشیم و یک طرح را علیه ایران تدوین و برنامه ریزی می‌کنیم اما در نهایت رهبر ایران با یک سخنرانی همه این نقش‌ها را بر هم می‌زند.

وی تاکید داشت: مقام معظم رهبری همانند گذشته صلابت و ایستادگی در برابر استکبار به ویژه آمریکا را به رخ جهانیان کشید و ایشان در مراحل و جریاناتی که گزینه مذاکره با آمریکا پیش می‌آمد به تنهایی می‌ایستادند و تاکید می‌کردند که ما با آمریکا هرگز بر سر میز مذاکره نخواهیم نشست.

امام جمعه شهر ری در پایان با تاکید بر حضور مردم در روز 22 بهمن تصریح کرد: حضور پرشور و با صلابت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران به ویژه آمریکا و اتحادیه اروپا است و در این شرایط که اتحادیه اروپا می‌خواهد با موضوعاتی همچون تحریم نفت و غیره ما را از اصول و ارزش‌های خود باز دارد حضور پرشور در این راهپیمایی پاسخی دندان شکن به استکبار و مخالفان انقلاب اسلامی و فتنه گران داخلی.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول