اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن آمریکا را منزوی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمریکا را منزوی می‌کند و توان تبلیغاتی دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی را می‌گیرد.

حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن آمریکا را منزوی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران سیرجان اظهار داشت: حضور مردم طی 33 سال گذشته موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب به جهان شده است.

وی افزود: چهار طاغوت منطقه با الهام از انقلاب ما سرنگون شدند و ملت‌های این کشورها باور کردند که می‌توانند، طاغوت‌ها را نابود کنند.

حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته در تهران تصریح کرد: حاکمیت اسلام بسیار مهم است و مردم نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند تا استقلال و آزادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی با ما به مقابله برخاست، افزود: هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان ما منزوی‌تر و ایران اسلامی به اقتدار بیشتر می‌رسد.

حسینی با اشاره به توطئه دشمن در ایجاد خدشه برای انتخابات آینده و همچنین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: نباید اجازه دهیم که دشمنان ما را به مسائل فرعی مشغول کنند تا از مسائل اصلی باز بمانیم.

وی به انقلاب فرهنگی رسول اکرم (ص) و ائمه معصوم (ع) و انقلاب امام خمینی (ره) در قرن حاضر اشاره و بیان کرد: این بزرگان بدون توسل به زور و اسلحه بر طاغوت و کفر پیروز شدند.

حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران در سال 57 با انقلاب فرهنگی رهبر خود بر علیه طاغوت متحد شدند، بیان داشت: اتحاد مردم ایران آنقدر قدرت‌آفرین است که هیچ اسلحه‌ای را توان مقابله با قدرت مردم نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز که دشمنان با سلاح‌های مختلف و تهاجم فرهنگی به مقابله با ما آمده‌اند، اتحاد مردم تمام توطئه‌ها را شکست می‌دهد.

حسینی به تحول‌های تاریخی ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) اشاره و عنوان کرد: با تولد رسول اکرم (ص) پایه ظلم فرو ریخت و امروز پس از گذشت قرن‌ها، اسلام در جهان جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را سرمنشا گسترش اسلام در جهان برشمرد و ابراز داشت: شبکه‌هایی که با مدرن‌ترین امکانات و برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با اسلام فعالیت می‌کنند، باید بدانند که خواست خداوند این بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسد و دین اسلام محمدی را در جهان احیا کند.

حسینی خطاب به دشمنان اسلام عنوان کرد: هر توطئه‌ای را که بر علیه پیامبر اکرم (ص) انجام دادید، کارساز نبود و به طور قطع این حرکت‌ها برای شما نتیجه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکید و توصیه رهبری بر حفظ اتحاد مردم است، ابراز داشت: اقتدار امروز ما به علت تحریم‌های دشمنان طی این سال‌ها بوده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول