اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

مردم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را واجب الهی می‌دانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: مردم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را واجب الهی می‌دانند.

مردم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را واجب الهی می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن واجب الهی است و حضور مردم در انتخابا‌ت‌هایی که در طول عمر سی و چند ساله جمهوری اسلامی برگزار شده است، نشان می‌دهد که مردم کشورمان نیز انتخابات را به عنوان یک واجب الهی قبول دارند.

وی افزود: تمام اقشار از کارگر گرفته تا طلبه و دانشجو با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

امام جمعه قزوین با اشاره به بیداری اسلامی، یادآور کرد: امروز که بیداری اسلامی در این وسعت در جهان اسلام و دیگر کشورهای جهان فراگیر شده است، وحدت میان مسلمانان بیش از پیش ضرورت دارد و وحدت بین شیعه و سنی راهگشا است.

آیت‌الله باریک‌بین ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن، امید تمام ملت‌های آزاده و ظلم‌ستیز است که در مبارزه با ظلم و صهیونیسم جهانی هستند.

امام جمعه قزوین، با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه اخیر مقام معظم رهبری، منویات معظم‌له را هوشمندانه و راهگشا توصیف کرده و بیان کرد: مقام معظم رهبری با منویات هوشمندانه، حکیمانه و روشن خود در ‌ارتباط‌ با مسائل مختلف دنیای امروز، راه را بر همه امت‌های اسلامی و مردم آزاده جهان روشن کردند و همه باید برای موفقیت با دقت به این رهنمودها عمل کنند.

وی با بیان مطالبی پیرامون انتخابات پیش‌رو، تأکید کرد: حضور در انتخابات امر مهمی است و انتخاب اصلح نیز از اهمیت برخوردار است.

آیت‌الله باریک‌بین ادامه داد: کاندیداها نباید برای پیروز شدن در انتخابات به تخریب یکدیگر دست بزنند.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول