اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

دنیا شکوه و عظمت ملت ایران را در 22 بهمن می‌بیند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به حضور ملت غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب دنیا شکوه و عظمت ملت ایران را در 22 بهمن می‌بیند.

دنیا شکوه و عظمت ملت ایران را در 22 بهمن می‌بیند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت ریشه یابی مسیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید بدانیم که کجا بودیم و به کجا می‌رویم تا مسیر را مستحکم‌تر طی نماییم.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز در سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بعد از عبور از آن همه فراز و نشیب، فتنه‌های متنوع، جنگ تحمیلی و در هم شکستن هیمنه شیطانی استکبار در مقتدرترین زمان خود قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه فرمودند که 22 بهمن برای ما حکم عید غدیر را دارد و برای ما منشا عید غدیر استمرار نبوت و امامت است و ما از این انقلاب نیز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولی زمان را آموخته‌ایم.

تمدن تاکید کرد: مقام معظم رهبری دنیا را متوجه 22 بهمن کرده‌اند و دنیا شکوه و عظمت ملت غیور ایران اسلامی را در 22 بهمن خواهد دید.

خطبه‌های با صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنیا مژده 22 بهمن را داد و دوستان انقلاب و مردم عزیز را به آینده‌ای روشن امیدوار و دشمنان را مأیوس کرد.

استاندار تهران بیان داشت: پس از خطبه‌های وحدت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمن هنوز نتوانسته موضع بگیرد و نتوانسته اظهار نظر کند و در 22 بهمن نیز تجلی و بیداری ملت ما را خواهد دید و آثار این تجلی باشکوه در 12 اسفند نمایان می‌شود.

تمدن در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور ما و نظام ما مصونیت آور است .

وی بیان داشت: تمام حرکات دشمن از مدت‌ها قبل با هدف کمرنگ کردن حضور ملت ما صورت گرفته است ما را تهدید و تحریم می‌کنند این تحریم‌ها کوچک‌ترین تأخیری در پیشرفت ما ایجاد نمی‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی و در حالی که ما شدیدترین نیازها را داشتیم ما را تحریم کردند و ابتدایی‌ترین نیازهای ما را برآورده نکردند.

وی ادامه داد: در آن روزها که ما باید نفت، آرد و دیگر مایحتاجمان را جیره بندی می‌کردیم آنها تحریممان کردند و ملت با نظام همراه بوده و از این برهه گذشتند و امروز که به لطف خدا که کشور مملو از تولید و کالاست دشمنان بدانند که ما همه مایحتاج خودمان را تولید می‌کنیم و ملت ایران هر روز بیش از گذشته پیشرفت و ترقی دارند و این تهدیدهای آنها شکست دیگری را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول