اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

22 بهمن زمینه ذلت دشمنان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب فراهم می‌شود.

22 بهمن زمینه ذلت دشمنان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز ذر خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: این بزرگوار خاتم‌الانبیاء، رحمت‌العالمین و عصاره خلقت است و همه‌ انبیاء بر نبوت و رسالتش شهادت دادند و نامش در کتاب‌های آسمانی آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ولادت رسول گرامی اسلام، جهان شاهد حوادثی همچون سرنگونی بت‌ها و خاموشی آتشکده فارس، خشکیدن دریاچه ساوه، لرزش کاخ کسری و فروریختن 14 کنگره آن بود.

امام جمعه کوهبنان گفت: قرآن کریم وی را به عنوان الگو، اسوه و سرمشق برای مسلمانان جهان معرفی می‌کند، پیامبری که دارای ویژگی‌های فراوانی است و در قرآن و روایت‌ها به بعضی از آن‌ها از جمله اخلاق پیامبر، امین بودن پیامبر، صادق بودن، رحیم بودن، حلیم بودن، متوکل بودن و متواضع بودن این بزرگوار اشاره شده است.

صالح‌نیا با اشاره به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته افزود: در سال 57 مثل چنین روزی مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان حضرت امام ( ره) حکومت نظامی شاه را در هم شکستند و با سقوط نظام شاهنشاهی در صبح 22 بهمن پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

وی با اشاره به 25 بهمن و صدور حکم تاریخی حضرت امام ( ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی در سال 67 افزود: دشمن در هر مقطعی از تاریخ به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب است، اما به لطف خداوند در تمام مواقع با شکست مواجه شده است.

امام جمعه کوهبنان از تمام نمازگزاران درخواست کرد تا با حضور پرشکوه و منسجم خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر ضمن بیعت با آرمان‌های انقلاب، حضرت امام و شهدا بر حمایت همه‌جانبه از مقام معظم رهبری تاکید و زمینه ذلت و خواری دشمنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول