اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

انقلاب اسلامی سومین دوره جاهلیت بشر را خاتمه داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: انقلاب اسلامی سومین دوره جاهلیت بشر را خاتمه داد.

انقلاب اسلامی سومین دوره جاهلیت بشر را خاتمه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، نبی اکرم (ص) را خاتمه‌دهنده اولین دوره جاهلیت بشری و سپس خون سیدالشهدا و به دنبال آن تربیت اسلامی مذهب جعفری را تمام کننده دوره جاهلیت دوم قلمداد کرد و اظهار داشت: در حالی که دوران جاهلیت سوم با انکار خدا توسط مارکسیسم و کمونیسم آغاز شد، فریاد فرزندی از تبار رسول‌الله (ص) خط بطلانی بر این جاهلیت کشید و با انقلاب خود آن را متلاشی کرد.

وی افزود: در آن زمان که امام قرن آینده را متعلق به اسلام می‌دانست برای خیلی از افراد باور نکردنی بود اما امروز تحقق وعده‌های ایشان را در قالب خیزش‌های بیداری منطقه می‌بینیم.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به پیش‌بینی حضرت امام مبنی بر فروپاشی کمونیسم خاطر نشان کرد: بیداری‌های اسلامی کشورهای منطقه تحقق همان وعده‌هایی است که امام روح‌الله و مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به آن اشاره کرده‌اند.

احتشام در بخش دیگری از خطبه‌ها، انتخابات آتی را آزمونی دیگر برای ملت ایران خواند و یادآور شد: اگر سه گروه نامزدها، طرفداران و ملت با نیت جلب رضایت حق تعالی، پاسداری از خون شهدا و ادای تکلیف حرکت کنند، این انتخابات نیز تیری به چشمان دشمنان انقلاب اسلامی و رهبری است.

وی عبور از فیلتر شورای نگهبان را حاکی از برخورداری از شرایط لازم و ارزشمند نامزدها عنوان و اضافه کرد: کسی که از این فیلتر می‌گذرد به این معنی است که صلاحیت انتخاب شدن را دارد اما بهتر است از بین این گزینه‌ها مردم با تحقیق اصلح را انتخاب کنند.

خطیب نماز جمعه کاشان در ادامه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یادآور شد: ملت بزرگ ایران در همه شرایط و سختی‌ها با هدف دفاع از قرآن و عترت در صحنه حضور داشتند و این‌بار نیز با حضور حماسی خود نیز خواب و خیال دشمنان را مبنی بر فاصله گرفتن ملت از خواسته شهدا و امام حاضر آشفته می‌سازند.

احتشام در ادامه به موضع‌گیری اوباما نیز اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: همانطور که ندای رهبر ما به پشتیبانی ملت طرح تهدید ایران را از روی میزتان به زیر میز می‌برد بدانید قادر است میزتان را نیز زیر و رو سازد.

وی همچنین با اشاره به سالگرد فرمان حضرت امام راحل در اعدام سلمان رشدی و ناشران کتاب شیطانی‌اش تصریح کرد: امام در حالی این حکم را داد که کسی باور نمی‌کرد در شرایط پس از قطعنامه کسی شجاعت صدور چنین فرمانی را داشته باشد.

انتهای پیام/آ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول