اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان:

مردم ایران جواب تحریم‌ها را 22 بهمن با صلابت خواهند داد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: جوانان با حضور با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن تلاش دشمن را بی‌ثمر گذاشته و در انتخابات و پای صندوق‌های رای پاسخ تحریم‌ها را با صلابت تمام خواهند داد.

مردم ایران جواب تحریم‌ها را 22 بهمن با صلابت خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میانه، مینو اصلانی در مراسم یادواره شهدای زینبیه و ثارالله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زینبیه و ثارالله و تبریک ایام‌الله دهه فجر، شهادت زنان نظام اسلام را تاریخ‌ساز عنوان و اظهار کرد: شهادت راهی است پرشکوه که هر کسی آن را بپیماید به سعادت اخروی می‌رسد.

وی در ادامه پاسداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و برپایی آن پس از 33 سال را معجزه تاریخ دانست و افزود: جوانان نظام و نسل جدید باید با شناخت بهتر و بیشتر از انقلاب، تداوم دهنده راه شهدا باشند، خصوصاً زنان ما باید از مادران شهدا درس گرفته و با تربیت نسل جدید انقلابی، در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

اصلانی اضافه کرد: دشمن، جوانان ما را نشانه گرفته اما با وجود همه هجمه‌های فرهنگی دشمن شاهد آن هستیم که جوانان ما خصوصاً خواهران از سنگر عفت و حجاب خود همچنان دفاع می‌کنند و با حضور با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن تلاش دشمن را بی‌ثمر گذاشته و در انتخابات و پای صندوق‌های رای پاسخ تحریم‌ها را با صلابت تمام خواهند داد.

وی با بیان پیچیدگی تهاجم فرهنگی دشمن به برپایی کرسی‌های آزاداندیشی بنا به فرموده مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: بصیرت و آگاهی تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان با بیان اینکه رمز پیروزی ملت ایران در تمام دوران‌ها از جمله دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شجاعت ملت بوده و است، گفت: شجاعت ملت ما اجازه هیچ خدشه و ضربه‌ای از جانب دشمن به نظام اسلامی را نخواهد داد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول