اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

22 بهمن سرآغاز تحول عظیم جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرآغاز تحول عظیم در جهان است.

22 بهمن سرآغاز تحول عظیم جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا حسنی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ملت های جهان در برابر حاکمان دیکتاتور خود قیام کرده و به مبارزه با ظلم و ستم گری آنها پرداختند.

وی 22 بهمن را آغاز تحول عظیم در سراسر جهان خواند و افزود: یکی از این تحولات در زمان حاضر قابل مشاهده است که آن بیداری اسلامی است که ملت های مسلمان منطقه علیه رژیم استکباری در جهان و منطقه به پا خاسته اند.

حسنی با اشاره به ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی گفت: ملت ایران با براندازی رژیم ستمشاهی ثابت کردند که ملتها می توانند با عزم و اراده راسخ و خستگی ناپذیر خود حاکمان دیکتاتور را از قدرت ساقط کنند.

وی نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امام خمینی با ایمان و پشتوانه مردمی قدرتمند توانست بر استکبار و استعمار جهانی پیروز شود و در زمان حاضر نیز این رهبری حکیمانه ملت توسط مقام معظم رهبری ادامه داد که با قدرت در مسیر اسلام پیش می رود و سکاندار نظام اسلامی است و آن را در برهه های بسیار سخت به خوبی هدایت کرده است.

حسنی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم با احساس تکلیف خود باید در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و دشمن شکن داشته باشند تا بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مایوس و ناامید کنند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بار دیگر عزم و اراده راسخ ملت در پایداری و پایبندی به نظام اسلامی را اثبات می کند.

وی اضافه کرد: این حضور پرشور توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول