اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان خبر داد

برگزاری گردهمایی تشکل‏های مذهبی سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان از برگزاری گردهمایی تشکل‏های مذهبی خواهران و برادران این شهرستان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری گردهمایی تشکل‏های مذهبی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا از برگزاری اجتماع بزرگ تشکل‏های مذهبی شهرستان سمنان در دهه فجر خبر داد و افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل ریختن خون شهدا و بسیاری از ناملایمات و سختی‏هایی است که مردم در مبارزه با حکومت طاغوت متحمل شدند.

وی با تأکید بر حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر کس در هر جا و پست و مقامی است، باید برای حفظ و استمرار نظام اسلامی تلاش کند.

تقوی‏نیا گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با همکاری شورای هیئات مذهبی و مشارکت و حضور تشکل‏های اسلامی، گردهمایی هیئت‏ها و اعضای تشکل‏های دینی و مذهبی را به منظور گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان ادامه داد: این گردهمایی با حضور حداقل 500 نفر از اعضای هیئت امنای تشکل‏های دینی و مذهبی شهرستان سمنان در مجمع ابوالفضل‌العباس(ع) این شهر برگزار شد.

وی یادآور شد: هم‌چنین حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در این گردهمایی سخنرانی و ماشاءالله ذاکری در ذکر مناقب اهل‌بیت(ع) مداحی کردند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول