اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان دشتستان

مجتمع فرهنگی مذهبی دهقائد دشتستان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهرستان دشتستان مجتمع فرهنگی مذهبی دهقائد دشتستان کلنگ‌زنی و وارد مرحله عملیاتی شد.

مجتمع فرهنگی مذهبی دهقائد دشتستان کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان در دومین روز از دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان دشتستان اقدام به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی در شهرستان دشتستان کردند.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان شامگاه پنج‌شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و مذهبی روستای دهقائد بخش مرکزی شهرستان دشتستان، گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصتی مناسب برای عهد و پیمانی مجدد با امام راحل رهبر معظم انقلاب، اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب است و باید با تمام وجود در این راستا گام برداریم.

بخشعلی دهقائدی ابراز داشت: دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به مسائل فرهنگی داشته‌اند و در این دولت‌ها بودجه‌های فرهنگی کشور افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: در شهرستان دشتستان نیز مسائل فرهنگی در سال‌های اخیر پیشرفتی چشمگیر داشته است و شاهد بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان و ساخت چندین مجتمع فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

دهقائدی به ساخت مجتمع فرهنگی و مذهبی روستای دهقائد اشاره کرد و اذعان داشت: این مجتمع فرهنگی و مذهبی در زمینی به مساحت 425 مترمربع و با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که در آن مسئولان می‌توانند با حضور در جمع مردم عملکردها و خدمات صورت گرفته در راستای افزایش رفاه و آسایش ایشان را برایشان مطرح کنند و باید از این فرصت به نحو احسن و مطلوب استفاده کنند.

معاون فرماندار دشتستان ادامه داد: دشمنان همواره برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز برنامه‌ریزی کرده‌اند و همواره با بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران اسلامی نقشه‌های ایشان نقش بر آب شده است.

دهقائدی با اشاره به اینکه دشمنان تمرکز خود را بر روی کاهش حضور مردم در انتخابات 22 بهمن‌ماه معطوف کرده‌اند، اذعان داشت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت و دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس می‌سازند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول