اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران از آثار تاریخی و مذهبی ری

خبرگزاری فارس: به‌منظور آشنایی شهروندان با آثار و اماکن شهرستان ری، بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران از آثار تاریخی و مذهبی ری بازدید کردند.

بازدید بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران از آثار تاریخی و مذهبی ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز در راستای آشنایی شهروندان با آثار تاریخی و مذهبی ری تور نیم‌روزه ری گردی برای بانوان سرپرست خانوار منطقه 20 برگزار شد.

با هماهنگی امور بانوان منطقه و اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، بانوان سرپرست خانوار جنوب تهران در قالب یک اردوی تفریحی زیارتی از آثار باستانی و مذهبی ری بازدید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تور از آثار تاریخی و مذهبی شهرری نظیر برج طغرل، بقعه بی‌بی شهربانو و آرامگاه ابن‌بابویه بازدید کردند و از نزدیک با این آثار تاریخی و تاریخچه آنها آشنا شدند. 

این گزارش حاکی است، شهرری به عنوان یک شهر باستانی با قدمتی بیش از شش هزار سال بیش از 20 اثر تاریخی مهم از جمله تپه چشمه علی، برج طغرل، آتشکده ری، قلعه گبری، قلعه استودان، تپه میل، بازار ری و بقعه بی‌بی شهربانو را در خود جای داده است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول