اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار هرمزگان:

بندرعباس میزبان 2 رویداد مهم فرهنگی مذهبی

خبرگزاری فارس: مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: بندرعباس در روزهای آینده میزبان رویدادهای همایش وحدت بیداری اسلامی و سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم است.

بندرعباس میزبان 2 رویداد مهم فرهنگی مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علامه‌زاده صبح امروز در نشست شورای اداری هرمزگان ضمن تبریک دهه فجر با  بیان اینکه انقلاب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است، اظهار داشت: برخورداری از رهبرهای شجاع و مدبر، برخورداری از بیشترین حمایت‌های مردمی و مبتنی بودن بر دین از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: حتی در صدر اسلام نیز رهبرهای اسلامی از چنین حمایت‌‌هایی برخوردار نبوده‌اند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز سربلندی ملت ایران است، ادامه داد: بنابراین باید به دهه فجر بیش از هر رویدادی در انقلاب توجه کرد و در راستای نگه‌داری آن از هیچ کوششی دریغ نکرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت برگزاری برنامه‌های این دهه در هرمزگان، یادآور شد: بندرعباس در روزهای آینده میزبان دو رویداد همایش وحدت بیداری اسلامی و سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کشوری است.

به گفته علامه‌زاده در این دو رویداد کشوری و بین‌المللی جمع قابل توجهی از مهمانان مطرح داخلی و  خارجی حضور دارند که پیرامون مباحث محوری مدنظر بحث خواهند کرد.

محمدعلی لبخندان رئیس جامعه روحانیت هرمزگان نیز در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بین المللی امام سجاد(ع) در ماه‌های گذشته در هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان در اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی طی ماه‌های اخیر وارد مرحله جدیدی شده، گفت: استان در این روزها نیز قصد دارد با برگزاری همایش وحدت و بیداری اسلامی هم‌پای سیاست‌های کلی و کلان کشور در کنار مسلمانان منطقه قرار گیرد.

به گفته وی، هرمزگان از نخستین استان‌هایی است که در این بخش میزبان یک همایش بین‌المللی می‌شود.

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت اذعان داشت: در همایش وحدت و بیداری اسلامی 400 مهمان از علمای تشیّع و تسنن حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول