اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار قصرشیرین

همایش تشکل‌های مذهبی بانوان بسیجی قصرشیرین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تشکل‌های مذهبی بانوان بسیجی قصرشیرین با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

همایش تشکل‌های مذهبی بانوان بسیجی قصرشیرین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حسین پروین عصر امروز در همایش تشکل‌های مذهبی بانوان بسیجی شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: رژیم طاغوت بر پایه ظلم، ستم، چپاول و غارت بیت‌المال بنا شده بود و انقلاب شکوهمند اسلامی این رژیم را سرنگون ساخت.

براساس گزارش فرمانداری قصرشیرین وی تصریح کرد: در راس رژیم پهلوی فردی بی‌لیاقت حضور داشت که فقط دستورات آمریکا را دیکته و منافع استعماری آن‌ها را در منطقه حراست می‌کرد.

وی اضافه کرد: عزت و اقتداری که در دوران رژیم ستمشاهی به تاراج رفته بود با انقلاب اسلامی احیا شد و این انقلاب به رهبری امام راحل و درایت مقام معظم رهبری قله‌های پیشرفت و عزت را یکی پس از دیگری طی کرد.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد: امروز الگوی مردم‌سالاری دینی این انقلاب باعث بیداری اسلامی در منطقه شده و ملت‌های مسلمان جهان با استناد به انقلاب اسلامی ایران رژیم‌های دیکتاتوری در جهان را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کنند.

پروین گفت: مردم‌سالاری دینی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مردم، اسلام و ولایت مطلقه فقیه پایه‌های آن را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی این سه رکن اصلی حافظ و نگهبان آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در سخت‌ترین آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه امروز مقتدرتر از هر زمان دیگری است و دست‌یافتن دانشمندان جوان این مرز و بوم به فناوری‌های نوین علمی در طول سه دهه گذشته خاری بزرگ در چشم دشمنان بوده است.

پروین ادامه داد: در شهرستان مرزی قصرشیرین که بخش کوچکی از نظام اسلامی است در دهه مبارک فجر امسال 27 پروژه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد و 946 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعلام کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آزمونی دیگر برای ملت مسلمان ایران است که با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح بار دیگر دشمن را مایوس می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول