اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد

تایید صلاحیت 6 نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایجرود گفت: تا‌کنون شش نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود ثبت‌نام و تایید صلاحیت شده‌اند‌.

تایید صلاحیت 6 نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود

با‌قر اکبر پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی چهار طرح مختلف در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار 2 میلیارد ریال در شهرستان ایجرود به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ایجرود از افتتاح آب شرب روستای سفید کمر خبر داد و یادآور شود: این پروژه با اعتبار کل  یک میلیارد و 680 میلیون ریال افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیارد ریال این پروژه توسط یک خیر هزینه شده است‌.

اکبرپور با بیان اینکه اجرای این طرح  یک هزار مشترک دارد، خاطرنشان کرد: برای این طرح بیش از 4.5 کیلومتر لوله‌گذاری انجام گرفته است‌.

وی از افتتاح زمین ورزشی چند منظوره روستای اینچه رهبری خبر داد و افزود: این پروژه با اعتبار 320 میلیون ریال احداث شده است.

فرماندار ایجرود با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار‌ افتتاح شد، خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی در شهرستان همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح پرورش ماهی 5 هزار قطعه‌ای روستای باغکندی یادآور شد: این پروژه با اعتبار 70 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

اکبرپور با بیان اینکه طرح پرورش ماهی 6 هزار قطعه‌ای روستای خاکریز به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: این پروژه با اعتبار 80 میلیون ریال افتتاح شد‌.

وی با اشاره به نزدیکی راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد‌: چشم دشمن به راهپیمایی این روز دوخته شده است، اما با عنایت پروردگار و حضور گسترده مردم در مراسم این روز بار دیگر دشمن مایوس می‌شود.

فرماندار ایجرود همچنین با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت‌: تا به امروز شش نفر در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود ثبت‌نام و تایید صلاحیت شده‌اند‌.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول