اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 18

حضور حداکثری در انتخابات نقشه‎های دشمنان را خنثی می‎کند

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات نقشه‎های شوم دشمنان را خنثی می‌کند.

حضور حداکثری در انتخابات نقشه‎های دشمنان را خنثی می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی شامگاه پنج‎شنبه در نشست بصیرت و روشنگری در حسینیه ثارالله ناحیه بندر ترکمن اظهار داشت: در شرایط کنونی باید با انجام تکلیف الهی از جمله حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح خود مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان این انقلاب زد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی عصاره مجاهدت‎های همه انبیا و اولیای الهی است و با سایر انقلاب‎های دنیا تفاوت اساسی دارد چرا که اصول اساسی قانون اساسی انقلاب ما مبتنی بر آیات و روایات دین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ضمن برشمردن نقاط مشترک انقلاب‎های توحیدی خاطر نشان کرد: وجه مشترک انقلاب ما با انقلاب انبیا و انقلاب‎های توحیدی وجه خدامحوری آن است و علت دشمنی استکبار و استبداد با انقلاب توحیدی در همین نکته است. چون استکبار علت عقب‌ماندگی مسلمانان را در دین دانسته و آن را مغایر اهداف خود می‎داند.

غلامی صلابت در هدف را عنصر دیگر این وجه اشتراک دانست و ادامه داد: این عنصر اساسی سبب پرداخت هزینه‎های بی‌شماری در صیانت از مکتب و دین شده است چرا که قاطعیت در حفظ اصول انقلاب، ارزش‎ها و مقدسات دین برگرفته از همان هزینه‎هاست.

وی در ادامه تکیه بر خالقیت و شارعیت خداوند، تکیه بر قدرت نرم و طاغوت‎ستیزی را از مصادیق بارز این انقلاب ذکر کرد و افزود: این انقلاب به برکت مجاهدت‎های انسان‎های مخلصی شکل گرفته که آن را به دست صاحبان اصلی خود برسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر حضور مردم در صحنه‎های اجتماعی و سیاسی از جمله راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: امسال مردم بابصیرت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور آگاهانه و هوشیارانه حمایت همه‌جانبه خود را از ولایت مطلقه فقیه به رخ جهانیان خواهند کشید.

غلامی خاطر نشان کرد: مشارکت پرشور ملت ایران در این حماسه باشکوه، در شرایط کنونی که نظام جمهوری اسلامی به الگویی برای دیگر کشورهای جهان تبدیل شده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول