اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه اخیر انجام شد

52 هزار بازرسی از بازارهای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از انجام 52 هزار و 318 فقره بازرسی از سطح بازارهای این استان خبر داد.

52 هزار بازرسی از بازارهای کهگیلویه و بویراحمد

علی حیدری‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در سه ماهه سوم سال جاری تعداد 52 هزار و 318 فقره بازرسی در سطح بازار استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که هزار 883 تخلف کشف شده و تعداد هزار و 471 فقره پرونده تخلف از سوی مامورین این سازمان برای معرفی به مراجع ذی‌صلاح تشکیل شده است.

 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ارزش ریالی پرونده‌های ارجاع داده شده به اداره‌کل تعزیرات حکومتی را حدود دو میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کنترل، نظارت و بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و امور اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های اصلی و مستمر این معاونت بوده گفت: این مهم با جدیت و دقت بالا در حال انجام است و مردم مطمئن باشند که خادمان آنها در بازرسی از بازار به هیچ متخلفی اجازه عرض اندام نمی‌دهد.

حیدری‌اصل ادامه داد: در ماه گذشته تعداد 369 متخلف در بازارهای استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که با جرایمی به مبلغ 640 میلیون ریال به اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طبق گزارش اداره‌کل تعزیرات حکومتی این استان از 369 تخلف معرفی شده، تعداد 26 فقره برائت و در 331 فقره رأی قطعی صادر شده است.

وی با بیان اینکه با متخلفان صنفی برخورد می‌شود، تاکید کرد: نظارت بر واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار جدی است.

وی بیشترین تخلفات مشاهده شده در این استان را عدم صدور فاکتور (صدور صورتحساب) با تعداد 386 مورد دانست و اضافه کرد: گرانفروشی با تعداد 379 مورد و عدم نرخ‌گذاری با تعداد 495 مورد از دیگر تخلفات مهم در بازارهای این استان بوده است که بدون شک همه واحدهای صنفی متخلف اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول